Магістратура

Освітній рівень, який дасть можливість Вам поглибити отримані знання на попередньому рівні. Магістратура необхідна для тих, хто планує кар’єрне зростання до рівня керівників кампаній чи держслужбовця, планує наукову чи освітню діяльність. Магістратура в Університеті - це новий щабель для розвитку Вашої особистості. 
Зарахування на магістерські програми в Університеті відбувається на основі диплома бакалавра та відповідних сертифікатів ЗНО. А також на основі диплома магістра (спеціаліста) на основі вступних випробувань чи ЗНО (на вибір).

Умови вступу 2022

І. Зарахування в магістратуру на спеціальності: 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 281 «Публічне управління та адміністрування" на основі диплома бакалавра відбуватиметься за результатами:

МТНК (магістерського тесту навчальної компетентності (за технологіями ЗНО));

ІІ. Зарахування в магістратуру на спеціальність 081 «Право» на основі диплома бакалавра або спеціаліста за спеціальністю «Право» або «Правознавство» відбуватиметься за результатами:

МКТ (магістерського комплексного тесту), який складається з ЄВІ (єдиного вступного іспиту з іноземної мови) та тесту з права (за технологіями ЗНО);

ІІІ. Зарахування в магістратуру на спеціальності: «Архітектура та містобудування», «Дизайн», «Інженерія програмного забезпечення», «Будівництво та цивільна інженерія», «Філологія (Англійська мова - переклад)» здійснюватиметься за результатами (на вибір вступника):

фахового вступного іспиту, який відбуватиметься в Університеті, або у формі розгляду мотиваційного листа.

ІV. Зарахування в магістратуру на будь-які спеціальності (окрім спеціальності 081 «Право») на основі диплома спеціаліста чи магістра відбуватиметься за вибором вступника: або за результатами проходження МТНК, або за індивідуальною усною співбесідою з іноземної мови в Університеті Короля Данила.

Умови реєстрації на МКТ та/або МТНК 2022

Умови реєстрації, терміни та перелік необхідних документів для МКТ (магістерського комплексного тесту) та МТНК (магістерського тесту навчальної компетентності) для вступу на навчання для здобуття ступеня «Магістр» у 2022 році

1. Реєстрація для складання МКТ та/або МТНК, які проводяться із використанням організаційно-технологічних процесів зовнішньо-незалежного оцінювання відбуватиметься з 27 червня до 18:00 год. 18 липня 2022 року.
2. Вступникам у терміни, відведені для реєстрації, слід надіслати за вказаними вище електронними адресами скановані копії (фотокопії) зазначених нижче документів:

  • заповненої заяви-анкети з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, згідно Додатку 1 (Анкета)
  • документа, що посвідчує особу;
  • диплома про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулих роках);
  • облікової картки платника податків (крім осіб, які через релігійні переконання відмовиляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
  • медичного висновку за формою первинної облікової документації №086-3/о (у разі необхідності створення особливих умов);
  • фотокартки для документів розміром 3х4 см (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника;
  • довідки, виданої за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу ( для осіб, персональні дані яких не вносять до Єдиної державної бази з питань освіти).
  • документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання);

3. У темі електронного листа вступник обов’язково зазначає прізвище, ім’я, по батькові. В тексті листа вступник обов’язково зазначає прізвище, ім’я, по батькові (повністю) та номер облікової картки платника податків (за наявності).
4. Представник Приймальної комісії обов’язково перевірить наявність документів, що потрібні для реєстрації вступника, та надасть відповідь про отримання документів (на електронну адресу із якої надішли документи).
5. Якщо ж під час перевірки документів буде встановлено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник Приймальної комісії надішле повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови.
6. Скановані копії бланка екзаменаційного листка та реєстраційної картки мають бути надіслані вступнику протягом 3 робочих днів, але не пізніше наступного робочого дня після завершення реєстрації, на електронну адресу, зазначену в анкеті. Вступник має перевірити інформацію, зазначену на сканованих копіях документів, та в разі виявлення помилок звернутися до Приймальної комісії для з’ясування ситуації.
7. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься у Приймальній комісії в особовій справі вступника.
8. Для кожного вступника, якому виготовлено бланк екзаменаційного листка, на вебсайті Українського центру створюється інформаційна сторінка «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та PIN-кодом, зазначеним у ньому.

Додаток 1 (Анкета)

Умови реєстрації вступників визначаються відповідно до п. 4 розділу V «Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2022 році», затвердженого наказом МОН за № 392 від 27.04.2022 р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 487/37823 03.05.2022 р., та листом МОН України «Про особливості реєстрації осіб для участі в магістерському тесті навчальної компетентності та магістерському комплексному тесті» №1/5837-22 від 01.06.2022 р.

 

Інформація про поштову адресу проведення реєстрації та інші контактні дані

Поштова адреса ЗВО вул. Євгена Коновальця, 35, м. Івано-Франківськ, 78018
Поверх, аудиторія І поверх, Кабінет № 1
Адреси електронної пошти

university@ukd.edu.ua

vstup@ukd.edu.ua

Контактні телефони Приймальної комісії

(068) 755-75-75

(099) 755-75-75

 

Перелік документів
  • Копія документа (одного з документів), що посвідчує особу;
  • Копія документа про освіту з додатком (для осіб, які завершили навчання в минулих роках) ;
  • Копія ідентифікаційного номера;
  • Копія військово-облікового документа – для військовозобов'язаних;
  • Чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.;
  • Папка на зав’язках
Дедлайни

27.06 - 18.07.2022 р. - реєстрація на МКТ (для спеціальності 081 Право) або МТНК (для економічних спеціальностей 071, 072, 076) для вступу на навчання для здобуття освітнього ступеня «Магістр» 

10.08 - 17.08.2022 р. - основна сесія проведення МКТ / МТНК;

з 01.08.2022 р. - реєстрація електронних кабінетів;

16.08 - 15.09.2022 р. - прийом документів для осіб, які вступають за результатами МКТ / МТНК.

*не  пізніше ніж  30 листопада (додаткові терміни зарахування)

Програми вступних випробувань

Програма Єдиного Вступного Іспиту з іноземних мов

Програма фахового вступного випробування для вступу в магістратуру за спеціальністю 072 Фінанси, банківська справа та страхування

Програма фахового вступного випробування для вступу в магістратуру за спеціальністю 191 Архітектура та містобудування

Програма  фахового вступного випробування для вступу в магістратуру за спеціальністю 035 Філологія (Англійська мова)

Програма фахового вступного випробування з Дизайн проектування для вступу в магістратуру за спеціальністю 022 Дизайн

Програма фахового вступного випробування для вступу в магістратуру за спеціальністю 071 Облік і оподаткування

Програма фахового вступного випробування за спеціальністю 121 Інженерія програмного забезпечення

Вступні випробування для здобуття ступеня "магістр" за спеціальністю "Право" з використанням технологій ЗНО

Вартість навчання 2022-2023 н.р.
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ОС «МАГІСТР»

ДЕННА ФОРМА

(грн)

ЗАОЧНА ФОРМА

(грн)

Архітектура та містобудування 50 000 39 000
Дизайн 45 000 36 000
Інженерія програмного забезпечення 40 000 32 000
Облік і оподаткування 40 000 30 000
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність 40 000 30 000
Право 50 000 36 000
Філологія (Англійська мова) 45 000 36 000
Фінанси, банківська справа та страхування 40 000 30 000
Будівництво та цивільна інженерія 40 000 30 000
Публічне управління та адміністрування 45 000 32 000
Банківські реквізити

ПВНЗ Університет  Короля Данила

Код 24684167      

IBAN: UA52 322313 0000026003000007524 

в АТ «Укрексімбанк» МФО 322313

Призначення платежу:

За навчання студента ПІБ, факультет, курс, форма навчання.

При оплаті із собою мати паспорт та ідентифікаційний код.

Контакти приймальної комісії

+380 68 755-75-75
+380 99 755-75-75

vstup@ukd.edu.ua  

Графік роботи Приймальної комісії: 
понеділок-п’ятниця – 8.00-17.00 год. 
обідня перерва –12.00-13.00 год.
субота, неділя – вихідні

Університет Короля Данила,вул. Є. Коновальця, 35, перший поверх, каб.1

Реєстрація електронного кабінету

Увага! РЕЄСТРАЦІЯ електронних кабінетів вступників  розпочинається з 10.00 год. 01 ЛИПНЯ 2022 року для вступників, які склали ЄВІ у 2020 та 2021 роках, з 10.00 год. 13 липня 2022 р. – для вступників, які склали ЄВІ у 2022 році;

Системою подання заяв в ЕЛЕКТРОННІЙ формі зможуть скористатися у повній мірі тільки ті вступники, які мають диплом бакалавра (спеціаліста, магістра), екзаменаційний листок ЄФВВ 2022 року і ЄВІ 2020, 2021 або 2022 років років та бажають вступити на денну або заочну форми навчання за освітнім ступенем магістра.

 

ТЕСТУВАННЯ реєстрації електронних кабінетів – з 10.00 29 червня до 22.00 30 червня 2022 року.

 

Інструкція щодо створення електронного кабінету для вступу із сертифікатом ЄВІ/ЄФВВ (на основі вищої освіти)

Детальніше можна ознайомитись за посиланням ВСТУПНА КАМПАНІЯ 2022

Список зарахованих вступників
Дізнатися більше