ЧОМУ НЕОБХІДНО ОБРАТИ СПЕЦІАЛЬНІСТЬ?
Маркетинг – це сучасна, перспективна та затребувана спеціальність, яка відкриває широкі можливості для кар’єрного зростання та самореалізації. Сучасний бізнес не може існувати без ефективних маркетингових стратегій, що робить фахівців у цій сфері надзвичайно цінними на ринку праці. Навчаючись за спеціальністю “Маркетинг”, студенти здобувають знання з аналізу ринку, поведінки споживачів, бренд-менеджменту, реклами, digital-маркетингу та комунікаційних стратегій. Випускники можуть працювати у будь-якій сфері економіки – від IT та фінансів до моди, спорту та медіа. Переваги навчання за напрямом “Маркетинг” включають високий попит на спеціалістів, можливість стати маркетинг-менеджером, бренд-менеджером або директором з маркетингу (CMO), поєднання творчості та аналітики, можливість працювати онлайн або на фрилансі, а також постійний розвиток у стрімко змінній галузі. Обираючи спеціальність “Маркетинг”, ви отримуєте не лише якісну освіту, а й реальні перспективи для професійного та фінансового зростання!
ПРО ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ
Освітня програма “Діджитал-маркетинг” пропонує студентам унікальну можливість отримати знання та навички, необхідні для успішної кар’єри в динамічно розвивається світі цифрових технологій. Ця спеціальність охоплює широкий спектр тем, включаючи SEO (оптимізація для пошукових систем), контент-маркетинг, соціальні медіа, email-маркетинг, аналітику даних та інші інструменти цифрового просування.
Метою освітньої програми “Діджитал-маркетинг” є підготовка кваліфікованих фахівців, здатних ефективно працювати в умовах динамічного розвитку цифрового середовища. Програма націлена на розвиток у студентів комплексних знань і практичних навичок у сфері цифрового маркетингу, які дозволять їм успішно реалізовувати маркетингові стратегії та кампанії в онлайн-просторі.
Освітня програма ?
- Digital-стратег, фахівець у сфері розвитку бізнесу
- SEO-фахівець,
- контент-менеджер,
- менеджер з соціальних медіа,
- Account Manager та інше.
- Робота у сфері фрілансу:
- SEO-фахівець,
- копірайтер,
- SMM-менеджер,
- PPC-спеціаліст тощо.
- Реалізація власних проєктів у сфері Digital marketing:
- продаж маркетингових послуг через мережу «Інтернет»,
- створення та продаж авторських digital-продуктів (сайти, сервіси, мобільні додатки, інтернет-портали та інше),
- співробітництво з партнерськими мережами тощо.
- Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
- Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
- Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
- Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.
- Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами.
- Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними.
- Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта.
- Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу.
- Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.
- Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.
- Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта.
- Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм.
- Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання.
- Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
- Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення
- Українська мова (за проф.спрям.)
- Іноземна мова (за проф.спрям)
- Психологія управління
- Актуальні проблеми історії
- Ораторська майстерність
- Основи академічного письма
- Інформаційно-комунікаційні технології
- Безпека життєдіяльності
- Цінності громадянського суспільства
- Економічна теорія
- Фінансова грамотність
- Нетикет
- Вища математика
- Макро- та мікроекономіка
- Статистика
- Цифровізація в управлінні та адмініструванні
- Проєктне фінансування
- Економіка бізнесу
- Облік та оподаткування
- Менеджмент
- Креативне управлінське мислення
- Маркетинг
- Технологія прийняття рішень
- Сторітелінг та копірайтинг
- Лідерство
- Інвестиційна діяльність
- Інноваційна діяльність
- Креативний Direction
- Управління продажами
- Фінанси суб'єктів господарювання
- Маркетинг інтернет середовища
- Цифрові технології та інструменти в маркетингу
- Диджитал комунікація
- Маркетинг у електронній комерції
- Аналіз господарської діяльності
- Управління споживчим вибором
- Брендинг
- Оцінювання ризиків у цифровому середовищі
- Міжнародний маркетинг
- Маркетингові дослідження
- Базова загальновійськова підготовка (теоретична частина)
- Базова загальновійськова підготовка (практична частина)
- Базова загальновійськова підготовка (практична частина)
- Вибіркові компоненти
- Навчальна практика
- Навчальна практика
- Виробнича практика
- Кваліфікаційний іспит