Зображення
Облік і оподаткування

D5 Маркетинг

Фаховий молодший бакалавр
Бакалавр
Зміст

ЧОМУ НЕОБХІДНО ОБРАТИ СПЕЦІАЛЬНІСТЬ?

Маркетинг – це сучасна, перспективна та затребувана спеціальність, яка відкриває широкі можливості для кар’єрного зростання та самореалізації. Сучасний бізнес не може існувати без ефективних маркетингових стратегій, що робить фахівців у цій сфері надзвичайно цінними на ринку праці. Навчаючись за спеціальністю “Маркетинг”, студенти здобувають знання з аналізу ринку, поведінки споживачів, бренд-менеджменту, реклами, digital-маркетингу та комунікаційних стратегій. Випускники можуть працювати у будь-якій сфері економіки – від IT та фінансів до моди, спорту та медіа. Переваги навчання за напрямом “Маркетинг” включають високий попит на спеціалістів, можливість стати маркетинг-менеджером, бренд-менеджером або директором з маркетингу (CMO), поєднання творчості та аналітики, можливість працювати онлайн або на фрилансі, а також постійний розвиток у стрімко змінній галузі. Обираючи спеціальність “Маркетинг”, ви отримуєте не лише якісну освіту, а й реальні перспективи для професійного та фінансового зростання!

ПРО ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ

Освітня програма “Діджитал-маркетинг” пропонує студентам унікальну можливість отримати знання та навички, необхідні для успішної кар’єри в динамічно розвивається світі цифрових технологій. Ця спеціальність охоплює широкий спектр тем, включаючи SEO (оптимізація для пошукових систем), контент-маркетинг, соціальні медіа, email-маркетинг, аналітику даних та інші інструменти цифрового просування.

Метою освітньої програми “Діджитал-маркетинг” є підготовка кваліфікованих фахівців, здатних ефективно працювати в умовах динамічного розвитку цифрового середовища. Програма націлена на розвиток у студентів комплексних знань і практичних навичок у сфері цифрового маркетингу, які дозволять їм успішно реалізовувати маркетингові стратегії та кампанії в онлайн-просторі.

Освітня програма ?

 

 

  1. Digital-стратег, фахівець у сфері розвитку бізнесу
    • SEO-фахівець,
    • контент-менеджер,
    • менеджер з соціальних медіа,
    • Account Manager та інше.
  2. Робота у сфері фрілансу:
    • SEO-фахівець,
    • копірайтер,
    • SMM-менеджер,
    • PPC-спеціаліст тощо.
  3. Реалізація власних проєктів у сфері Digital marketing:
    • продаж маркетингових послуг через мережу «Інтернет»,
    • створення та продаж авторських digital-продуктів (сайти, сервіси, мобільні додатки, інтернет-портали та інше),
    • співробітництво з партнерськими мережами тощо.

 

  • Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
  • Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
  • Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
  • Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.
  • Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами.
  • Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними.
  • Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта.
  • Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу.
  • Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.
  • Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.
  • Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта.
  • Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм.
  • Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання.
  • Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
  • Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення

 

  • Українська мова (за проф.спрям.)
  • Іноземна мова (за проф.спрям)
  • Психологія управління
  • Актуальні проблеми історії
  • Ораторська майстерність
  • Основи академічного письма
  • Інформаційно-комунікаційні технології
  • Безпека життєдіяльності
  • Цінності громадянського суспільства
  • Економічна теорія
  • Фінансова грамотність
  • Нетикет
  • Вища математика
  • Макро- та мікроекономіка
  • Статистика
  • Цифровізація в управлінні та адмініструванні
  • Проєктне фінансування
  • Економіка бізнесу
  • Облік та оподаткування
  • Менеджмент
  • Креативне управлінське мислення
  • Маркетинг
  • Технологія прийняття рішень
  • Сторітелінг та копірайтинг
  • Лідерство
  • Інвестиційна діяльність
  • Інноваційна діяльність
  • Креативний Direction
  • Управління продажами
  • Фінанси суб'єктів господарювання
  • Маркетинг інтернет середовища
  • Цифрові технології та інструменти в маркетингу
  • Диджитал комунікація
  • Маркетинг у електронній комерції
  • Аналіз господарської діяльності
  • Управління споживчим вибором
  • Брендинг
  • Оцінювання ризиків у цифровому середовищі
  • Міжнародний маркетинг
  • Маркетингові дослідження
  • Базова загальновійськова підготовка (теоретична частина)
  • Базова загальновійськова підготовка (практична частина)
  • Базова загальновійськова підготовка (практична частина)
  • Вибіркові компоненти
  • Навчальна практика
  • Навчальна практика
  • Виробнича практика
  • Кваліфікаційний іспит

 

Спеціальність D5 Маркетинг

Освітня програма "Маркетинг"

Кваліфікація: Фаховий молодший бакалавр

4 роки – денна форма

4 роки – заочна форма 

на основі повної загальної середньої освіти

240 кредитів

навчання за рахунок коштів фізичних і юридичних осіб (контракт)

Спеціальність D5 Маркетинг

Освітня програма "Диджитал-маркетинг"

4 роки – денна форма

4 роки – заочна форма

240 кредитів

навчання за рахунок коштів фізичних і юридичних осіб (контракт)

Дізнатися більше