Зображення
books

Середня освіта («Англійська мова та зарубіжна література»)

Середня освіта («Англійська мова та зарубіжна література»)
Бакалавр
Зміст

Чому Середня освіта («Англійська мова та зарубіжна література»)?

Сьогодні у цивілізованому світі беззаперечною є виняткова цінність учителя. Завжди існувала залежність: який рівень учителів, такий і рівень освіти, який рівень освіти та виховання, такий і інтелектуальний та моральний потенціал народу. Тому без перебільшення можна стверджувати, що від морального потенціалу та інтелекту людей залежить доля країни, і тому саме педагоги ‒ носії моралі та інтелекту ‒ повинні володіти головними складовими справжнього вчителя: майстерністю та бути особистістю. Майстерність вчителя передбачає здатність не тільки оновлювати, але й удосконалювати методики викладання навчальних дисциплін, розуміти та співпрацювати з новим поколінням, вписуватись у мінливе сьогодення. Бути особистістю для вчителя важливо, бо він спілкується з тими, хто буде продовжувати відновлення й подальше будівництво нашого суспільства. Не треба забувати, що саме спілкування є основою освіти і від його характеру залежить результат освіти. Ба більше, саме спілкування є однією з найважливіших умов формування самосвідомості особистості, стимулятором її психічних властивостей. Вчитель повинен бути не просто фахівцем у шкільному середовищі, але й вчителем-дослідником, котрий працює для пізнання, бо саме пізнання є мотиваційною основою навчально-виховної діяльності у школі.

 

 

  • Вчитель закладу загальної середньої освіти
  • Викладач закладу фахової передвищої освіти

​​​​​​​

  • Здатність застосовувати досягнення сучасної методичної і філологічної наук, освітніх концепцій у процесі навчання іноземної мови і зарубіжної літератури в закладі середньої освіти.
  • Здатність проєктувати педагогічну діяльність,  володіти професійно-методичною компетентністю для планування і проведення занять з іноземної мови та зарубіжної літератури. 
  • Здатність використовувати ефективні шляхи формування мовної, мовленнєвої та соціокультурної компетентностей школярів у процесі навчання іноземної мови.
  • Здатність застосовувати практичні навички моделювання, конструювання освітнього процесу і змісту іншомовної підготовки для проведення навчальних занять та позакласних заходів з іноземної мови та зарубіжної літератури у середніх навчальних закладах, в тому числі за умов дистанційного та змішаного навчання.
  • Здатність визначати комунікативну, пізнавальну, номінативну, емоційно-експресивну та інші функції мови, характеризувати мовні та мовленнєві одиниці у порівнянні з одиницями рідної мови.
  • Здатність виявляти закономірності літературного процесу, визначати специфіку і значення художніх концепцій і літературних творів у контексті суспільно-літературної ситуації, літературної критики і культурної епохи; давати оцінку художнього твору; визначати роль системи образів, сюжету, композиції та засобів виразності в їх поєднанні; характеризувати творчу індивідуальність автора.
  • Здатність дотримуватися сучасних норм іноземної  мови в усній та писемній професійній та міжособистісній комунікації    з урахуванням комунікативної ситуації та комунікативного завдання відповідно до етичних і моральних норм поведінки, прийнятих в іншомовному середовищі.   
 
ДИСЦИПЛІНИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Під час навчання студенти опановують різні дисципліни, які допоможуть освоїти професію та стати кваліфікованими фахівцями:
Бакалаврат
  • Вступ до мовознавства
  • Практичний курс фонетики англійської мови
  • Практичний курс граматики англійської мови
  • Педагогіка (загальні засади педагогіки, теорія освіти і навчання (дидактика), теорія і методика виховної роботи, класичне та сучасне школознавство (НУШ), історія педагогіки
  • Зарубіжна література (англомовних країн, західної Європи й Азії)
  • Лінгвокраїнознавство
  • Пропедевтика психології
  • Основи психопедагогіки
  • Вікова  та педагогічна психологія
  • Психолого-педагогічні основи інклюзивної освіти
  • Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах
  • Методика навчання зарубіжної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах
  • Порівняльна граматика
  • Порівняльна лексикологія
  • Основи перекладознавства
  • Порівняльна стилістика англійської та української мов

 

Спеціальність 014.02 середня освіта (мова та зарубіжна література (із зазначенням мови)

Освітня програма «Англійська мова та зарубіжна література (середня освіта)»

Освітня кваліфікація: бакалавр

4 роки – денна форма

4 роки – заочна форма 

на основі повної загальної середньої освіти

240 кредитів

навчання за рахунок коштів фізичних і юридичних осіб (контракт)

Дізнатися більше