ЧОМУ ЖУРНАЛІСТИКА?
Спеціальність «Журналістика» є найновітнішою у системі вищої освіти. Це сучасна професія з широкими можливостями працевлаштування, що відповідає світовим кваліфікаційним стандартам та інноваційним тенденціям розвитку ринку праці. Журналістика – це не тільки «четверта влада», це ґрунтовна гуманітарна підготовка, навички критичного мислення, аналізу, систематизації інформації та розуміння процесів створення, поширення інформаційних потоків. Сьогодні, коли важливість організації грамотної комунікації з аудиторією та ефективність рекламних технологій для збільшення прибутку підприємства вповні усвідомлена, випускники спеціальності «Журналістика» затребувані як у спеціалізованих рекламних та PR-агентствах, так і в державних і комерційних установах, у мас-медіа й політичних структурах.
Реклама та зв҆язки з громадськістю - це наука і мистецтво організації та здійснення піар-діяльності, формування довіри, популяризації продукту за допомогою поширення та обміну інформацією. Основним завданням спеціаліста цієї сфери є досягнення взаєморозуміння між тією компанією, на яку він працює, та її клієнтами, партнерами, владою усіх рівнів, журналістами, населенням та реклама і просування продукту, фірми або ж особи.
Освітня програма «Реклама і зв’язки з громадськістю» – одна з небагатьох професій, яка поєднує творчу й економічну складові, відповідає сучасним світовим кваліфікаційним стандартам та інноваційним тенденціям розвитку ринку праці, користується попитом серед роботодавців.
Освітня програма ?
Випускники спеціальності Журналістика (реклама та зв҆язки з громадськістю) можуть займати такі посади:
- директор рекламного агентства, медіахолдингу, керівник відділу реклами;
- креативний директор (розробка концепції реклами);
- менеджер зі зв'язків з громадськістю (організація та проведення спеціальних PR-заходів, акцій та ін.);
- прессекретар;
- рекламний агент (робота з клієнтами);
- копірайтер (написання текстів чи слоганів, заснованих на розробленій стратегії проведення рекламних кампаній);
- спічрайтер та прессекретар керівників громадських, політичних та державних установ (підбір, аналіз інформації, наданої ЗМІ);
- керівник і фахівець підрозділів зв'язків із громадськістю органів влади всіх рівнів;
- PR-консультант в рекламних та консалтингових агентствах;
- іміджмейкер у сферах політики та шоу-бізнесу;
- арт-директор (керівник проекту в шоу-бізнесі, видавничій справі, кіно, дизайні, індустрії розваг);
- медіабайєр (фахівець, який купує ефірний час на радіо й телебаченні, рекламні площі в друкованих та електронних ЗМІ);
- медіапланер (фахівець з розробки медіастратегії для брендів) тощо;
- фахівець із журналістики (кореспондент, власний кореспондент, спеціальний кореспондент, коментатор, оглядач у галузях: пресова журналістика, тележурналістика, радіожурналістика, інтернет-журналістика).
Випускники спеціальності можуть працювати в:
- рекламних та PR-агентствах;
- відділах реклами в ЗМІ;
- дизайн-студіях;
- видавництвах та друкарнях;
- інтернет-виданнях;
- PR-відділах будь-яких державних та комерційних установ;
- прес-службах підприємств, фірм, громадських організацій, державних установ, політичних діячів та партій;
- радіостудіях;
- телестудіях.
- Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціальнокомунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.
- Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
- Здатність формувати інформаційний контент.
- Здатність створювати медіапродукт.
- Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
- Здатність ефективно просувати створений медійний продукт.
- Здатність до провадження безпечної медіадіяльності.
ДИСЦИПЛІНИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Під час навчання студенти опановують різні дисципліни, які допоможуть освоїти професію та стати кваліфікованими фахівцями.
- Практична стилістика
- Масова комунікація та інформація
- Основи журналістики. Вступ до спеціальності
- Теорія журналістики
- Теорія реклами та зв’язків з громадськістю
- Етика у професійній діяльності
- Історія журналістики та соціальних комунікацій
- Проблематика ЗМК та реклами
- Газетно-журнальне виробництво
- Новітні медіа та агенційна журналістика
- Журналістська майстерність
- Теле- і радіовиробництво
- Основи реклами та PR. Вступ до спеціальності
- Копірайтинг у рекламі та PR
- Практика рекламної діяльності
- Практика PR-діяльності
- Організація роботи прес-служб та комунікативних агенцій
- Іміджологія
- Організація рекламної кампанії
- Політичні комунікації
- Психологія професійної діяльності
- Маркетинг та менеджмент у рекламі
- Мас-медійна реклама
- Реклама та PR в Інтернеті