Зображення
журналістика

ЖУРНАЛІСТИКА. РЕКЛАМА ТА ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ.

РЕКЛАМА ТА ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ
Бакалавр
Зміст

ЧОМУ ЖУРНАЛІСТИКА?

Спеціальність «Журналістика» є найновітнішою у системі вищої освіти. Це сучасна професія з широкими можливостями працевлаштування, що відповідає світовим кваліфікаційним стандартам та інноваційним тенденціям розвитку ринку праці. Журналістика – це не тільки «четверта влада», це ґрунтовна гуманітарна підготовка, навички критичного мислення, аналізу, систематизації інформації та розуміння процесів створення, поширення інформаційних потоків. Сьогодні, коли важливість організації грамотної комунікації з аудиторією та ефективність рекламних технологій для збільшення прибутку підприємства вповні усвідомлена, випускники спеціальності «Журналістика» затребувані як у спеціалізованих рекламних та PR-агентствах, так і в державних і комерційних установах, у мас-медіа й політичних структурах.

Реклама та зв҆язки з громадськістю - це наука і мистецтво організації та здійснення піар-діяльності, формування довіри, популяризації продукту за допомогою поширення та обміну інформацією. Основним завданням спеціаліста цієї сфери є досягнення взаєморозуміння між тією компанією, на яку він працює, та її клієнтами, партнерами, владою усіх рівнів, журналістами, населенням та реклама і просування продукту, фірми або ж особи.

Освітня програма «Реклама і зв’язки з громадськістю» – одна з небагатьох професій, яка поєднує творчу й економічну складові, відповідає сучасним світовим кваліфікаційним стандартам та інноваційним тенденціям розвитку ринку праці, користується попитом серед роботодавців.

Освітня програма ?

 

 

Випускники спеціальності Журналістика (реклама та зв҆язки з громадськістю) можуть займати такі посади:

  • директор рекламного агентства, медіахолдингу, керівник відділу реклами; 
  • креативний директор (розробка концепції реклами);
  • менеджер зі зв'язків з громадськістю (організація та проведення спеціальних PR-заходів, акцій та ін.);
  • прессекретар;
  • рекламний агент (робота з клієнтами);
  • копірайтер (написання текстів чи слоганів, заснованих на розробленій стратегії проведення рекламних кампаній);
  • спічрайтер та прессекретар керівників громадських, політичних та державних установ (підбір, аналіз інформації, наданої ЗМІ);
  • керівник і фахівець підрозділів зв'язків із громадськістю органів влади всіх рівнів;
  • PR-консультант в рекламних та консалтингових агентствах;
  • іміджмейкер у сферах політики та шоу-бізнесу;
  • арт-директор (керівник проекту в шоу-бізнесі, видавничій справі, кіно, дизайні, індустрії розваг);
  • медіабайєр (фахівець, який купує ефірний час на радіо й телебаченні, рекламні площі в друкованих та електронних ЗМІ);
  • медіапланер (фахівець з розробки медіастратегії для брендів) тощо;
  • фахівець із журналістики (кореспондент, власний кореспондент, спеціальний кореспондент, коментатор, оглядач у галузях: пресова журналістика, тележурналістика, радіожурналістика, інтернет-журналістика).

Випускники спеціальності можуть працювати в:

  • рекламних та PR-агентствах;
  • відділах реклами в ЗМІ;
  • дизайн-студіях;
  • видавництвах та друкарнях;
  • інтернет-виданнях;
  • PR-відділах будь-яких державних та комерційних установ;
  • прес-службах підприємств, фірм, громадських організацій, державних установ, політичних діячів та партій;
  • радіостудіях;
  • телестудіях.

 

  • Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціальнокомунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.
  • Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності. 
  • Здатність формувати інформаційний контент. 
  • Здатність створювати медіапродукт.
  • Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
  • Здатність ефективно просувати створений медійний продукт.
  • Здатність до провадження безпечної медіадіяльності.

 

ДИСЦИПЛІНИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Під час навчання студенти опановують різні дисципліни, які допоможуть освоїти професію та стати кваліфікованими фахівцями. 

  • Практична стилістика
  • Масова комунікація та інформація
  • Основи журналістики. Вступ до спеціальності
  • Теорія журналістики
  • Теорія реклами та зв’язків з громадськістю
  • Етика у професійній діяльності
  • Історія журналістики та соціальних комунікацій
  • Проблематика ЗМК та реклами
  • Газетно-журнальне виробництво
  • Новітні медіа та агенційна журналістика 
  • Журналістська майстерність
  • Теле- і радіовиробництво 
  • Основи реклами та PR. Вступ до спеціальності
  • Копірайтинг у рекламі та PR
  • Практика рекламної діяльності
  • Практика PR-діяльності
  • Організація роботи прес-служб та комунікативних агенцій
  • Іміджологія
  • Організація рекламної кампанії
  • Політичні комунікації 
  • Психологія професійної діяльності
  • Маркетинг та менеджмент у рекламі
  • Мас-медійна реклама
  • Реклама та PR в Інтернеті

 

 

 

Спеціальність 061 Журналістика

Освітня програма "Реклама і зв'язки з громадськістю

Кваліфікація:

Бакалавр журналістики (реклама та зв҆язки з громадськістю)

4 роки – денна форма

4 роки – заочна форма 

на основі повної загальної середньої освіти

240 кредитів

навчання за рахунок коштів фізичних і юридичних осіб (контракт)

Освітня програма акредитована Міністерством освіти і науки України

Дізнатися більше