В Університеті Короля Данила відбувся захід «Монетизація контенту масмедіа»
18 березня 2024 03:03
В Університеті Короля Данила відбувся захід «Монетизація контенту масмедіа»

Стратегії розвитку, «просування» та отримання прибутку в медіа: в Університеті Короля Данила відбувся захід «Монетизація контенту масмедіа».

Йшлося про місцеві медіа і рекламу, використання нейромереж, оптимізацію та оформлення контенту для ютубу, заробіток на ютубканалах й комерційні пропозиції в інстаграмі.

Запрошені гості та учасники також висловлювали власні думки з приводу того, чому медіа і реклама вигідні читачам, бізнесу та журналістам. З-поміж спікерів - Роман Турій - головний редактор і директор медіагрупи «Галка», Олександр Кошман - студент-журналіст УКД, відеомонтажер, творець відеоконтенту, Марта Мадій - технічна модераторка ютубканалу «Письменник про письменників: українська література очима Степана Процюка», SMM-менеджерка рекрутингової агенції VAV Personnel, ГО «СЕБ&КО» та UMP. Модераторка заходу - виконувачка обовʼязків завідувача кафедри журналістики, реклами та звʼязків із громадськістю УКД Христина Кухарук.

Обговорювали різні аспекти контент-маркетингу і монетизації, зокрема йшлося про вплив штучного інтелекту на створення та просування контенту, особливості оптимізації контенту на ютубі і методи монетизації каналів. Гості ділилися досвідом щодо продажу послуг в інстаграмі та стратегій розвитку особистого бренду. Не залишили поза увагою й аспект якості наповнення та відповідальності в локальних медіа, наголосивши на потребі створення якісного медіаконтенту, який зможе забезпечити запити авдиторії, перегляди, репости та охоплення, дасть змогу медіа монетизувати свої послуги та отримати велику кількість рекламодавців.

Категорія
Дізнатися більше