Стратегії розвитку, «просування» та отримання прибутку в медіа: в Університеті Короля Данила відбувся захід «Монетизація контенту масмедіа».
Йшлося про місцеві медіа і рекламу, використання нейромереж, оптимізацію та оформлення контенту для ютубу, заробіток на ютубканалах й комерційні пропозиції в інстаграмі.
Запрошені гості та учасники також висловлювали власні думки з приводу того, чому медіа і реклама вигідні читачам, бізнесу та журналістам. З-поміж спікерів - Роман Турій - головний редактор і директор медіагрупи «Галка», Олександр Кошман - студент-журналіст УКД, відеомонтажер, творець відеоконтенту, Марта Мадій - технічна модераторка ютубканалу «Письменник про письменників: українська література очима Степана Процюка», SMM-менеджерка рекрутингової агенції VAV Personnel, ГО «СЕБ&КО» та UMP. Модераторка заходу - виконувачка обовʼязків завідувача кафедри журналістики, реклами та звʼязків із громадськістю УКД Христина Кухарук.
Обговорювали різні аспекти контент-маркетингу і монетизації, зокрема йшлося про вплив штучного інтелекту на створення та просування контенту, особливості оптимізації контенту на ютубі і методи монетизації каналів. Гості ділилися досвідом щодо продажу послуг в інстаграмі та стратегій розвитку особистого бренду. Не залишили поза увагою й аспект якості наповнення та відповідальності в локальних медіа, наголосивши на потребі створення якісного медіаконтенту, який зможе забезпечити запити авдиторії, перегляди, репости та охоплення, дасть змогу медіа монетизувати свої послуги та отримати велику кількість рекламодавців.