Відкрита лекція «Музичні лейбли: структура та специфіка ринку» сьогодні відбулася в Університеті Короля Данила.
Лектор - Дмитро Баняс - піар-менеджер українських та європейських виконавців, що створює стратегії розвитку для музичних лейблів та артистів. Дмитро Баняс запускав польський дистриб’ютор «Independent Digital», упроваджував проєкти разом із «Spotify» в Україні, був комунікаційним менеджером «Tember Blanche» та Уляни Ройс, а також PR & Digital стратег Олі Цибульської, разом із колегами писав книгу «Go Online» та «Online Music Guide».
У ході бесіди йшлося про ринок дистрибуції, стримінгові сервіси й інші цифрові майданчики, відмінності стримінгів від YouTube або SoundCloud, світові мейджор-лейбли, «пітчинг» музики в плейлисти, менеджерські та буквенні агентства.
«Університет Короля Данила – платформа для формування універсальних компетентностей фахівців окремих сфер. Майбутні музикознавці в УКД здобувають не лише базові знання, але й мають виняткову можливість дізнатися про всі аспекти піару та менеджменту в музичній сфері, перейняти цінний досвід та розвивати власні здібності, які надалі можна застосувати в професійній реалізації», - резюмувала зустріч викладачка УКД Ірина Батюк