21 жовтня студенти кафедри управління та адміністрування і Фахового коледжу УКД узяли участь в онлайн-зустрічі зі Strategy Lead у Banda Agency Богданом Гетмановим.
Обговорення зосередилося на актуальній темі «Де шукати ідею для позиціонування: типи позиціонування і як обрати з них саме твій». Під час зустрічі пан Богдан розповів про свій професійний досвід, акцентувавши на 11 підходах до позиціонування брендів, зокрема, йшлося про виразний тон голосу, раціональну перевагу та інші стратегії. Студенти мали можливість ознайомитися з прикладами успішного позиціонування як українських, так і світових брендів, а також обговорити критерії, за якими варто обирати оптимальну стратегію для конкретного бренду.
Особливу увагу приділили безпосередньому застосуванню цих підходів у Banda Agency - одній із найвідоміших українських креативних агенцій. Учасники зустрічі дискутували також про унікальне позиціонування, яке допомагає брендам виділятися на ринку та бути впізнаваними.