Упродовж 5-6 квітня керівництво закладу та представники ректорату підвищували власну кваліфікацію з метою розвитку управлінських навичок.
Перший блок навчання охопив теми, що стосуються циклу управління. Зокрема, під час трьох модулів ішлося про ситуаційне управління, основні та інтеграційні менеджерські процеси, забезпечення безперервності, баланс управлінських дій, модель компетенцій успішного керівника, типологію працівників (рівні професійної зрілості) залежно від їхньої кваліфікації та мотивації, види і функції контролю підлеглих, критерії контролю, форми та періодичність контролю залежно від складності завдань і кваліфікації працівників, рольові стереотипи поведінки керівників та підлеглих співробітників, особливості і характеристики «особистісних» ролей з транзактного аналізу Еріка Берна, специфіку управління співробітником.
Окрім того, робота передбачала виконання практичних завдань: прописання циклу управління (послідовності дій керівника) для окремого завдання, бізнес-імітації, що полягали у формуванні карти завдання та укладенні контрольних показників, а також бізнес-кейси – «Рольовий конфлікт та вихід з нього», «Матриця аргументів», «Техніки постановки запитань та активного слухання».
Модулі другого блоку - «Комунікації Smart» - тематично стосувалися корпоративного тайм-менеджменту, організації і проведення ефективних робочих зустрічей, комунікацій крізь призму «керівник - підлеглий». Учасники тренінгу дискутували про організацію робочого часу керівника та підлеглих, регулярні управлінські дії, «поглиначі часу» і їхню нейтралізацію, інтервальне планування часу як прогресивний метод збільшення робочої продуктивності, типи робочих зустрічей, фактори впливу на результати наради, фіксацію та узгодження рішень, продуктивні методи ухвалення рішень, цілі управлінської розмови з підлеглим, структуру управлінської бесіди та способи підготовки до розмови.
Практикуми другого дня навчання: «Типовий робочий графік керівника. Корпоративний кодекс тайм-менеджменту. Планування часу за технікою “Помодорро”», бізнес-кейси – «Плануємо та проводимо нараду з “чутливих” питань» та ситуативні бізнес-імітації «Низькі результати роботи», «Конфлікти з колегами», «Конфлікти з клієнтами», «Проблеми з дисципліною» і «Опір змінам» - спрямовані на вдосконалення набутих умінь і пропрацювання проблемних ситуацій.