19 березня Університет Короля Данила організував майстерклас з маркетингу для абітурієнтів.
Під час заходу вступники мали змогу дізнатися, що таке креативний маркетинг, дослідити сучасні маркетингові тренди, проаналізувати його роль у бізнесі і сформувати карʼєрні перспективи. Учасники заходу мали змогу спробувати самостійно придумати продукт, його ідею, слоган і логотип. За кращі роботи учасників нагородили подарунками від університету.
«Майстеркласи зі спеціальностей – чудова нагода дізнатися, чого очікувати на тій чи іншій спеціальності. Прикметно, що через нетрадиційний формат заходу зростає активність абітурієнтів. Зрештою, і викладачі можуть вийти за межі навчальної програми та продемонструвати особливості певного фаху», – поділився викладач кафедри управління та адміністрування Євген Кагарлицький.