В Університеті Короля Данила відбулася лекція «Комунікації в корпоративній культурі» для студентів ІІ курсу в рамках освітнього компоненту «Корпоративна культура».
Лекторка - Марія Тимочко - консультантка з маркетингу і комунікацій, яка впродовж семи років допомагає українському бізнесу зростати. Сьогодні керує власною маркетинговою агенцією «Tymochko Marketing». У портфелі агенції співпраця з ТМ «Рибак», мережею лабораторій «Ескулаб», компанією «Гудвеллі Україна», «Frankivsk Half Marathon», «The Color Run».
«Я щиро вірю, що серед вас є майбутні лідери, які працюватимуть в Україні вже в нових компаніях, де необхідні знання з корпоративної культури. Переконана, що ви чітко розумітимете, як працює професійна комунікація та для чого вона потрібна. Корпоративна культура у моєму розумінні - це важлива екосистема норм, правил і цінностей, ідеалів та переконань, які характеризують компанію та ідентифікують її відповідно до професійного рівня», - зазначила лекторка.