Днями магістри першого року навчання спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» відвідали бінарне заняття з дисципліни «Digital-підприємництво».
Лекцію провели директор компанії «ГАЛАС» Іван Дирів
та доцентка кафедри управління та адміністрування Наталія Гавадзин. Лектори розкрили тему «Застосування бренду в соціальних мережах та його реклама»
У межах теми було обговорено питання актуальності реклами в Instagram, вік цільової аудиторії блогерів, створення атмосфери у рекламі. Акцентовано на зображенні у сторіс процесу роботи та людях, можливостях акцій та знижок, перевагах застосування товару.
У дописах лектор рекомендував висвітлювати естетику бренду, фото деталей, нативний текст без заклику.
Після презентованого матеріалу було проведено активне обговорення із питаннями/відповідями.