30 вересня 2024 року в межах освітньої компоненти «Поведінковий маркетинг» відбулося бінарне заняття на тему «Позиціонування: поведінковий аспект».
Гостьовою лекторкою стала Ірина Стецевич — CEO й засновниця креативної маркетингової агенції Aprostir, маркетинг- та бренд-стратегиня.
Фахівчиня Ірина Стецевич акцентувала на практичних аспектах щодо необхідності позиціонування бренду, віднайдення позиціонування і «підсвічування» правди про бізнес, побудови позиціонування. Також спільно обговорили позиціонування загально відомих брендів та провели детальний розбір реальних кейсів позиціонування брендів.
«Позиціонування є основним елементом у стратегічному маркетингу, що дозволяє брендам створювати унікальне місце у свідомості споживачів. Однак, окрім класичних аспектів, таких як продукт, ціна, місце та просування, важливим є й поведінковий аспект позиціонування, який полягає в тому, як споживачі взаємодіють із брендом і сприймають його через свій власний досвід та цінності», — зазначила к.е.н., доц., завідувачка кафедри управління та адміністрування Ірина Попадинець.
Спілкування студентів із фахівчинею-практикинею під час бінарного заняття дало змогу здобути нові знання та актуалізувати практичний підхід до розуміння матеріалу.