Університет Короля Данила - заклад вищої освіти, діяльність якого спрямована на розвиток здібностей студентів та їх мотивацію. З цією метою цього року в УКД реалізовувався спільний стипендійний проєкт університету та ІТ-компанії COAX Software «COAX Software scholarship fund».
«Мета впровадження стипендійної програми - фінансова підтримка кращих студентів, активізація їхньої навчальної, наукової та творчої діяльності», - говорить про проєкт ректор університету Мирослав Луцький.
Участь у відборі претендентів взяли 109 абсолютних відмінників. На університетських етапах оцінювали рівень володіння англійською та позанавчальну активність претендентів. 18 студентів університету, підтвердивши рівень В2 володіння англійською мовою, писали есе «Волонтерська діяльність й активна участь у житті університету». Від партнера УКД, ІТ-компанії COAX Software, було запропоновано три випробування: Internal testing, English language level, Motivation letter. Згідно із результатами визначено п’ятеро кращих студентів, яким СТО компанії Іван Веркалець днями вручив стипендійні сертифікати. Це студент групи Юс-20 Дмитро Дроня, студентка групи ФІЛс-22 Віталіна Семанишин та студенти групи ІПЗ-21 Олександр Тимченко, Павло Семенюк й Олександр Басараб.
Один із стипендіатів Дмитро Дронь ділиться: «Навчаючись, увесь час намагаюся бути активним не лише на заняттях, а й брати участь у житті університету поза авдиторією: долучаюся до більшості ініціатив активу закладу. Дякую університету та компанії COAX за змогу реалізувати свій потенціал і за те, що мотивуєте нас до нових звершень».
«Це перший стипендійний проєкт, реалізований у рамках співпраці з Університетом Короля Данила. Вітаю талановитих студентів з тим, що продемонстрували якісний рівень знань і блискуче впоралися із шістьма етапами програми», - резюмував СТО COAX Software Іван Веркалець.
Етапи визначення стипендіатів
| ПІБ | Група | Етапи УКД | Етапи COAX Software | Загальна сума балів | ||||
Результати навчання (абсолютний відмінник) | Рівень володіння англійською мовою* | Есе на тему «Волонтерська діяльність і активна участь у житті університету»** | Internal testing | English language level | Motivation letter | ||||
1 | Тимченко Олександр | ІПЗс-21 | 20 | 17 | 12 | 17 | 19 | 13 | 98 |
2 | Семанишин Віталіна | ФІЛс-22 | 20 | 18 | 12 | 11 | 20 | 16 | 97 |
3 | Дронь Дмитро | Юс-20 | 20 | 17 | 19 | 6 | 16 | 16 | 94 |
4 | Басараб Олександр | ІПЗс-21 | 20 | 10 | 11 | 13 | 16 | 20 | 90 |
5 | Комановська Анна | Дс-22 | 20 | 13 | 15 | 9 | 17 | 14 | 88 |
6 | Семенюк Павло | ІПЗс-21 | 20 | 5 | 10 | 17 | 18 | 19 | 89 |
7 | Михайлюк Анастасія | Ас22 | 20 | 4 | 19 | 13 | 16 | 11 | 83 |
8 | Кріль Владислав | Дс-20 | 20 | 15 | 0 | 10 | 18 | 17 | 80 |
9 | Стремецька Вікторія | ФІЛс-20 | 20 | 6 | 11 | 11 | 16 | 11 | 75 |
10 | Жупник Ілона | Дс-22 | 20 | 7 | 12 | 6 | 16 | 13 | 74 |
11 | Яригіна Яна | Жс-22 | 20 | 1 | 18 | 8 | 14 | 13 | 74 |
12 | Білак Аліна | ФІЛс-21 | 20 | 12 | 9 | 0 | 17 | 13 | 71 |
13 | Цильке Ірина | Жс-22 | 20 | 3 | 12 | 6 | 15 | 14 | 70 |
14 | Олексишин Анастасія | ФІЛс-20 | 20 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 | 37 |
15 | Челядин Роман | ФІЛс-20 | 20 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 34 |
16 | Гоцанюк Марія | ФІЛс-20 | 20 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 31 |
17 | Ткачук Юлія | Дс-19 | 20 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 |
18 | Міняйло Анна | Дс-20 | 20 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 28 |
*Розрахунок рівень володіння англійської мови:
1 бал – 80 (за шкалою 100)
20 балів – 99 (за шкалою 100)
**Розрахунок балу за есе:
Стремецька Вікторія Романівна - 11
Грамотність та оформлення - 3
Логіка викладу - 4
Різноплановість заходів - 2
Особиста ініціатива - 1 +1 за англійську
Семенюк Павло - 10
Грамотність та оформлення - 2
Логіка викладу - 3
Різноплановість заходів - 2
Особиста ініціатива - 3
Білак Аліна - 9
Грамотність та оформлення - 2
Логіка викладу - 2
Різноплановість заходів - 3
Особиста ініціатива - 3
Семанишин Віталіна - 12
Грамотність та оформлення - 4
Логіка викладу - 4
Різноплановість заходів - 2
Особиста ініціатива - 2
Цильке Ірина - 12
Грамотність та оформлення - 3
Логіка викладу - 3
Різноплановість заходів - 3
Особиста ініціатива - 3
Жупник Ілона - 12
Грамотність та оформлення - 5
Логіка викладу - 4
Різноплановість заходів - 2
Особиста ініціатива - 1
Басараб Олександр - 11
Грамотність та оформлення - 4
Логіка викладу - 4
Різноплановість заходів - 2
Особиста ініціатива - 1
Тимченко Олександр - 12
Грамотність та оформлення - 2
Логіка викладу - 3
Різноплановість заходів - 3
Особиста ініціатива - 3
Комановська Анна - 15
Грамотність та оформлення - 5
Логіка викладу - 4
Різноплановість заходів - 3
Особиста ініціатива - 3
Яригіга Яна - 18
Грамотність та оформлення - 5
Логіка викладу - 5
Різноплановість заходів - 4
Особиста ініціатива - 4
Дронь Дмитро - 19
Грамотність та оформлення - 4
Логіка викладу - 5
Різноплановість заходів - 5
Особиста ініціатива - 5
Михайлюк Анастасія - 19
Грамотність та оформлення - 5
Логіка викладу - 5
Різноплановість заходів - 4
Особиста ініціатива - 5