Антикризовий Digital Marketing
17 червня 2020 09:06
Антикризовий Digital Marketing

17 червня в Університеті Короля Данила відбувся захід, спрямований на допомогу місцевому бізнесу «Антикризовий Digital Marketing». Захід організував Університет Короля Данила спільно з YANG.agency за підтримки виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради.

«Антикризовий Digital Marketing» проводився в рамках поданих Університетом пропозицій, як одного з представників Штабу з відновлення економіки Івано-Франківської ОТГ.

«Антикризовий Digital Marketing»

«Одне із завдань, яка наша агенція поставила перед собою – це робити все, що допомагає бізнесу рости, особливо зараз в період кризи. Підприємці постраждали найбільше в період карантину, тому ми спільно з УКД вирішили почати саме з антикризової події. Наш захід – лише крапля в морі, але в майбутньому ми плануємо проводити щотижневі вебінари, безкоштовні індивідуальні консультації та багато іншого. Сьогодні ж ми були націлені на те, щоб пояснити, як з мінімальними витратами на рекламу отримати максимальний результат», – розповідає засновник YANG.agency Андрій Бойко.

 

Темами спікерів заходу від УКД і YANG.agency стали онлайн інструменти, як рятівний круг для бізнесу, антикризові кейси, контент в домашніх умовах, дизайн і моушн дизайн, як основа креативів у період карантину, таргетовану рекламу в кризу та безліч іншого.

«Місцевий бізнес Івано-Франківського регіону має не просто чекати закінчення карантину, а освоювати технології бути ефективним. І ця ефективність не буде зайвою і після карантину», – вважає проректор з цифрової трансформації УКД Олег Хромець. Олег Леонідович виступив одним зі спікерів заходу. У своєму виступі він зосередився на діджитал маркетингу, увага до якого значно посилилась в час карантину. «Але не варто абсолютизувати роль карантину в динамічному розвитку діджитал маркетингу останнім часом. Він є продуктом та наслідком цифровізації світової економіки, яка вже триває впродовж останніх років. Карантин просто показав, що ті компанії та бізнеси, яка інвестували в цифровий маркетинг виявилися більш готові до кризи. «Антикризовий Digital Marketing»Бо діджитал маркетинг – це у першу творення своєї цифрової екосистеми, яка базується на цінностях та емоції, яка близька Людині-клієнту», – наголошує Олег Леонідович. На думку спікера основною особливістю сучасного маркетингу є побудова стійкого взаємозв’язку прихильників, які мають стати адвокатами бренду. Адже сучасний маркетинг – це не продаж, а інновації та горизонтальна комунікація зі своїми споживачами-людьми.

Ще одним спікером заходу від УКД була Наталія Романюк, проректор зі взаємодії з ринком праці. Пані Наталя зосередила увагу слухачів на необхідності проведення аналітики для успішної роботи бізнесу. «Її важливість у всіх бізнес-процесах чи це велика корпорація чи це малий і середній бізнес – переоцінити важко. Адже це основа основ. Це точно стійкий фундамент впевненості того, що ти рухаєшся у вірному напрямку – бо в тебе для цього є підстави», – говорить Наталія Дмитрівна. Наталія Романюк наголошує, що аналітика – це насправді перш за все фундамент прийняття рішень, це ваша впевнена орієнтованість в тому що відбувається всередині та зовні. А істина – що, хто володіє інформацією, той володіє світом досі є актуальною. Лише з одним нюансом – відібраною, проаналізованою та візуалізованою інформацією. Адже кількість інформації зростає невпинно, і все складніше стає визначитись з її правдивістю, актуальністю та потрібністю.

«Антикризовий Digital Marketing»

Підприємці міста залишились дуже задоволені об’ємом та актуальністю викладеної інформації. Але наголошуємо, що «Антикризовий Digital Marketing» – лише перший захід в рамках поданих Університетом пропозицій, як одного з представників Штабу з відновлення економіки Івано-Франківської ОТГ. Надалі Університет Короля Данила пропонує місцевим підприємцям надання юридичних консультацій на базі Юридичної клініки УКД, участь у підготовці проєктів для Івано-Франківської ОТГ проектно-виробничим архітектурно-планувальним бюро «Tower» УКД, готовність бути платформою для офлайн зустрічей з представниками малого та середнього бізнесу, які орієнтовані на ліквідацію наслідків кризи та мають на меті відновлення економіки міста, після завершення карантинних обмежувальних заходів. До кінця 2020 року Університет Короля Данила планує створення нової структури – Центру аналітичних досліджень бізнесу. Робота центру сприятиме розвитку гнучкості місцевого бізнесу та його орієнтуванню на розвиток.

Університет Короля Данила готовий поділитись власним досвідом і стати платформою для дискусії бізнесу, влади та освіти на місцевому рівні!

Дізнатися більше