Image
Сергій Трухімович фото
Кафедри
Кафедра журналістики, реклами та зв'язків з громадськістю
Сергій Трухімович
ВИКЛАДАЧ КАФЕДРИ

Загальна інформація

Сергій Трухімович - гостьовий викладач з реклами в УКУ (Львів) та УКД (Івано-Франківськ); креативний самурай; амбасадор бренду «Мегаоптика»; автор відеопосібника з реклами для початківців «Werbarium»; автор подкасту  «Трохи Мович».

Освіта
  • 2009 року захистив кандидатську дисертацію на тему Українські політичні інтернет- комунікації у світовому контексті (спеціальність 27.00.06 – прикладні соціально- комунікаційні технології).
  • 1996 року закінчив з відзнакою факультет журналістики Львівського державного університету імені Івана Франка.
  • 1989 року закінчив з відзнакою Самбірське педагогічне училище (Львівська область).
  • Травень-червень 2020 р. International Marketing Business Academy (курс інтернет- маркетингу “DIGITAL MARKETING” by NIMA);
  • Квітень-жовтень 2003 р. Львівський інститут технологій бізнесу і права (курс практичної психології та іміджелогії).
  • 1994-2001 рр. Львівський державний медичний університет (медичний факультет, лікарська справа).
Професійний досвід
  • з 2019 р. – викладач кафедри журналістики, реклами та зв’язків із громадськістю Університету Короля Данила (м. Івано-Франківськ).
  • 2017-2019 рр. – викладач Школи журналістики Українського католицького університету.
  • 2011-2017 рр. – засновник і керівник Школи журналістики Українського католицького університету (за результатами дослідження «Детектор медіа», Школа журналістики УКУ у 2016 році очолила рейтинг українських факультетів/кафедр/шкіл журналістики).
  • 1996-2011 рр. – викладач кафедри радіомовлення і телебачення факультету журналістики Львівського національного університету імені Івана Франка.
  • з березня 2023 р. - стратег та копірайтер, амбасадор бренду в центрі зору “Мегаоптика”;
  • квітень 2022 - лютий 2023 р.р. - стратег та копірайтер в Happy Design
  • з вересня 2020 р. - гостьовий викладач з реклами в Університеті Короля Данила;
  • з червня 2020 р. - проєктна співпраця та консалтинг компанії “Leo Lightman”;
  • з лютого 2013 р. - гостьовий викладач у школі журналістики Українського Католицького Університету, курс “Рекламні комунікації”;
  • 2014 - 2019 рр. - управління проєктом “Інтернет-присутність “Медичного центру Святої Параскевії”;
  • 2014 - 2017 рр. - управління проєктом “Медіасупровід соціальних проєктів компанії “Kormotech” (“ Kormotech&Соціум”);
  • 2013 - 2017 рр. - проєктна співпраця: консалтинг, медіасупровід, організація інтернет- присутності для компанії “Екран-Вікносвіт”;
  • 2013 - 2016 рр. - управління проєктом “Інтернет-присутність ТМ “Club 4 Paws” для компанії “Kormotech”;
  • 2012 - 2013 рр. - Телеканал “ZIK”. Сценарист та ведучий телепроєкту “НА!РОБОТУ”;
  • 2010 - 2011 рр. - Телеканал “ZIK”, копірайтер;
  • 2006 - 2010 рр. - ТРК “Радіо Львівська хвиля”, копірайтер.
  • 2004 - 2005 рр. - студія звукозапису “Люксен”, копірайтер.
Публікації
  1. 2009 р. - Перше видання практичного посібника “Реклама. Конспекти копірайтера”. ЛА “Піраміда”;
  2. 2016 р. - Друге видання практичного посібника “Реклама. Конспекти копірайтера”. ВД “Києво-Могилянська академія”;
  3. 2021 р. - Перша частина “Werbarium” відеопосібника з реклами для початківців;
  4. 2023 р. - Авторський подкаст “Трохи Мович”
Наукові інтереси
  • Місія: Служіння спільній справі заради взаємовигідного розвитку та процвітання.
Дізнатися більше