НАУКОВІ ПОШУКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
- 2021/2022
- Баб’юк В. ПАНОПТИКОН В ДИТЯЧОМУ САДКУ, с. 19–21.
- Баб’юк В. ПОПАРТ ТА СУЧАСНЕ УКРАЇНСЬКЕ МИСТЕЦТВО, с. 17–18.
- Войтина М. ПРОБЛЕМА ВІЗУАЛЬНОГО ЗАБРУДНЕННЯ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, с. 55–57.
- Громосяк У. КНИГИ, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ МОЛОДОМУ ДИЗАЙНЕРУ, с. 61–65.
- Драч А. ЛОГОТИП У ВІЗУАЛЬНІЙ ІДЕНТИЧНОСТІ БРЕНДУ, с. 69–73.
- Дрозд Н. РОЗВИТОК БАРОКО В РИМІ, с. 74–77.
- Ільницька Х. ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ МОУШН-ДИЗАЙНУ В КУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ, с. 99–102.
- Кайдаш О. АПСАЙКЛІНГ ЯК НАПРЯМ В ЕКОДИЗАЙНІ, с. 106–108.
- Кайдаш О. КРАФТ В ДИЗАЙНІ, с. 133–136.
- Насадюк Т. КОЛІР БРЕНДУ ЯК ЗАСІБ ВПЛИВУ НА ЛЮДИНУ, с. 146–150.
- Неспляк В. АБСТРАКТНЕ МИСТЕЦТВО: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ, с. 150–152.
- Міняйло А. МОНОТИПІЯ ТА ЇЇ РОЛЬ У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 212–217.
- Міняйло А. ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ЯК ЗАСІБ ІДЕНТИФІКАЦІЇ: ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ТА ПРИЗНАЧЕННЯ, с. 133–138.
- Оленяк Х. СТИЛЬ МІНІМАЛІЗМ У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 239–243.
- Оліградський М. ІСТОРІЯ АРТ-ДИЗАЙНУ ТА ЙОГО ПОПУЛЯРНІСТЬ СЬОГОДНІ, с. 159–161.
- Радзіх Т. ВСТАНОВЛЕННЯ БІОНІКИ ЯК НАУКИ, с. 173–175.
- Риптик Н. БРЕНД І БРЕНДИНГ: СТВОРЕННЯ І ПРОСУВАННЯ, с. 183–186.
- Рогужинська Н. МУРАЛИ ЯК ВИД МИСТЕЦТВА, с. 187–189.
- Рогужинська Н. УКРАЇНСЬКА ПИСАНКА ТА ЇЇ СИМВОЛІКА, с. 282–286.
- Сметанюк С. ЛИСТІВКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XX СТОЛІТТЯ, с. 315–318.
- Терехович Н. БЛОКНОТИ ЯК ОБ’ЄКТ ДИЗАЙНУ, с. 343–346.
- Терехович Н. ТИПОГРАФІКА ЯК СУЧАСНИЙ ВИД МИСТЕЦТВА, с. 218–221.
- Філіпова Л. КОРПОРАТИВНИЙ СТИЛЬ: ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ, с. 226–230.
- 2022/2023
- Гайван Н. ПОНЯТТЯ АЙДЕНТИКИ ТА ОСНОВНІ ПРАВИЛА ЇЇ СТВОРЕННЯ, с. 9–11.
- Грицак Х. ГРАФІКА, с. 96–99.
- Дідилівська О. ДИТЯЧА ІЛЮСТРАЦІЯ. ОСОБЛИВОСТІ ВЕРСТКИ ВИДАНЬ ДЛЯ ДІТЕЙ, с. 58–62.
- Дідилівська О. УКРАЇНСЬКІ МОТИВИ ТА ЕТНІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ В СУЧАСНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 109–113.
- Доцяк К. КОНЦЕПТ-АРТ ЯК ГАЛУЗЬ ДИЗАЙНУ, с. 124–127.
- Драч А. УКРАЇНСЬКИЙ ПЛАКАТ В УМОВАХ ВІЙНИ, с. 136–139.
- Жупник І. ЕМОЦІЙНИЙ ВПЛИВ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ НА ЛЮДИНУ, с. 27–31.
- Зінов’єв А. ДИЗАЙН У МИНУЛОМУ ЧАСІ, с. 32–35.
- Золотарчук Н., Феценець Т. МУРАЛИ В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ МИСТЕЦТВІ, с. 36–41.
- Іванов Д. ВИДИ ВУЛИЧНОГО МИСТЕЦТВА, с. 42–44.
- Іванов Д. УНІКАЛЬНІ СПОСОБИ ПЕРЕДАВАТИ ЕМОЦІЇ У ВІДЕОІГРАХ, с. 174–176.
- Кардаш І. ІГРОВИЙ ДИЗАЙН, с. 184–188.
- Кізімович Ю. УКРАЇНСЬКИЙ ДИЗАЙН НЕ МІФ, А РЕАЛЬНІСТЬ, с. 117–121.
- Кріль В. ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 165–168.
- Макалус М. НАСТІЛЬНІ ІГРИ, с. 175–178.
- Макалус М. ЦИФРОВЕ МИСТЕЦТВО: ІЛЮСТРАЦІЯ ПЕРСОНАЖІВ, с. 246–250.
- Міняйло А. ГРАФІТІ ТА ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН: ЗАСІБ ВИРАЗНОСТІ ТА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК, с. 190–194.
- Міняйло А. ФУТУРИЗМ ТА ЙОГО РОЛЬ В ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 269–276.
- Наконечний В. ДИТЯЧА КНИГА ТА ЇЇ ВІДОБРАЖЕННЯ В АНІМАЦІЙНОМУ СЕРЕДОВИЩІ, с. 290–294.
- Насадюк Т. NFT-МИСТЕЦТВО НОВОГО ЧАСУ. ЧИ ВАРТО ДУМАТИ ДИЗАЙНЕРАМ ПРО КРИПТОМИСТЕЦТВО, с. 298–301.
- Ніколаєнко К. СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У СТВОРЕННІ ЛОГОТИПА, с. 217–219.
- Овчар Р. АСПЕКТИ ДИЗАЙНУ У ПОЛІГРАФІЧНІЙ ПРОДУКЦІЇ, с. 224–228.
- Овчар Р. ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНІ ЗАСОБИ У ДИЗАЙНІ ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ, с. 70–75.
- Стельмах В. СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ МЕДІАДИЗАЙНУ, с. 90–93.
- Терехович Н. ВИКОРИСТАННЯ ЛЕТТЕРИНГУ У СУЧАСНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 94–97.
- Шулятицька Ю. ПОЄДНАННЯ МАТЕМАТИКИ ТА ДИЗАЙНУ, с. 374–378.
- 2023/2024
- Баб’юк В. ГРАФІЧНІ ТЕХНІКИ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ В СУЧАСНОМУ ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 24–25.
- Баб’юк В. ОСОБЛИВОСТІ ГРАФІЧНОЇ ТЕХНІКИ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ, с. 22–23.
- Баб’юк В. ПРОБЛЕМА АВТОРСЬКОГО ПРАВА ТА ПЛАГІАТУ В СФЕРІ УКРАЇНСЬКОГО ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ, с. 6–9.
- Багринівська В. АФІША: ТИПИ І ВИДИ, с. 10–14.
- Басараба В., Закальницький А. СТВОРЕННЯ КОНЦЕПТУ ДЛЯ СУВЕНІРНОЇ ПРОДУКЦІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ 3D ГРАФІКИ, с. 19–22.
- Бортник А. СУЧАСНА ГРАФІКА В СТВОРЕННІ ПЕРСОНАЖІВ ДО КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР, с. 15–18.
- Бучко І. ФЛОРИСТИКА В ДИЗАЙНІ, с. 71–72.
- Василькова А. ІНТЕГРАЦІЯ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ, с. 90–92.
- Василькова А. ІСТОРІЯ ТАТУЮВАНЬ, с. 49–51.
- Ватаманюк Ю. ВПЛИВ ГЕЙМДИЗАЙНУ НА ПСИХІЧНИЙ СТАН ЛЮДИНИ, с. 52–56.
- Ватаманюк Ю. ІНТЕГРАЦІЯ АНІМАЦІЇ В СУЧАСНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 34–38.
- Гладій О. ІГРОВИЙ ДИЗАЙН, с. 82–84.
- Глазков Р. ДИЗАЙН ЛІНІЙКИ ВЗУТТЯ НА ОСНОВІ БРЕНДУ CROCS, с. 42–46.
- Гоцанюк В. УКРАЇНСЬКИЙ ШРИФТ У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ ТА МИСТЕЦТВІ, с. 84–86.
- Гребенюк А. ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ В ПОЛІТИЧНИХ КАМПАНІЯХ, с. 50–53.
- Гребенюк А. ПЕРЕТИН ФІБОНАЧЧІ У МИСТЕЦТВІ ТА ДИЗАЙНІ, с. 89–90.
- Грицак Х. ЛІНОГРАВЮРА, с. 95–97.
- Грицак Х. ЛІНОГРАВЮРА В СУЧАСНІЙ ІЛЮСТРАЦІЇ, с. 146–148.
- Дідилівська О. ВИКОРИСТАННЯ ТЕКСТУР ТА ПРОМАЛЬОВКА ХАРАКТЕРУ ПЕРСОНАЖІВ У ЦИФРОВИХ ДИТЯЧИХ ІЛЮСТРАЦІЯХ, с. 165–167.
- Дідилівська О. КОЛІР ТА ІЛЮСТРАЦІЯ В РЕКЛАМІ, с. 116–118.
- Жупник І. АНІМАЦІЯ, с. 62–65.
- Іванов Д. ЗМІНА ІГРОВОЇ ІНДУСТРІЇ ВПРОДОВЖ РОКІВ, с. 139–141.
- Іванов Д. LEVEL-DESIGN В ІГРОВІЙ ІНДУСТРІЇ, с. 71–73.
- Калун А. МИСТЕЦТВО ЯК ЗАСІБ ЗЦІЛЕННЯ: РОЛЬ АРТ-ТЕРАПІЇ У ПОДОЛАННІ ВІЙСЬКОВИХ ТРАВМ, с. 210–212.
- Комановська А. ВИТИНАНКА ЯК ВИД ДИЗАЙНУ ТА МИСТЕЦТВА, с. 74–77.
- Кріль В., Борик Р. ЦИКЛ РОЗРОБКИ КОМІКСУ, с. 29–33.
- Кріль В. ГОЛОВНІ ТРЕНДИ 2023 РОКУ У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 172–174.
- Кустовська А. РОЛЬ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ У ДОСЯГНЕННІ УСПІХУ: ВПЛИВ ВІЗУАЛЬНОГО ОФОРМЛЕННЯ НА АКТИВНІСТЬ КОРИСТУВАЧІВ В МЕРЕЖЕВОМУ СЕРЕДОВИЩІ, с. 177–180.
- Кустовська А. ШРИФТОВЕ ОФОРМЛЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ ВІЗУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ВЕБ-ДИЗАЙНІ, с. 262–264.
- Макалус М. АНІМАЦІЯ І СУЧАСНІ КНИГИ, с. 298–300.
- Макалус М. РОЗВИТОК АНІМАЦІЇ. ЇЇ ВИДИ: РАСТРОВА ТА ВЕКТОРНА, с. 198–201.
- Матоліч І., Неміш О. ІННОВАЦІЇ В СУЧАСНОМУ ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 304–306.
- Міняйло А. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНИХ ВЕБ-САЙТІВ, с. 91–95.
- Міняйло А. ASCII ART І ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ В ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 208–210.
- Олексевич Н. МИСТЕЦТВО ФРІЛАНСУ, с. 96–99.
- Радзіх Т. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ: ВІД МИНУЛОГО ДО ЦИФРОВОЇ ЕРИ, с. 251–254.
- Рудніцький О. ЦІННИЙ ДОСВІД НАСТІЛЬНИХ РОЛЬОВИХ ІГОР, с. 262–264.
- Рудніцький О. ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У СФЕРІ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ. ПЕРСПЕКТИВИ І ПОТЕНЦІАЛ ВИКОРИСТАННЯ, с. 383–385.
- Сметанюк С. ВПЛИВ КОЛЬОРУ І ЙОГО КОМБІНАЦІЙ НА ЕМОЦІЙНЕ СПРИЙНЯТТЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ, с. 283–286.
- Сметанюк С. ЛОГОТИПИ ТА ГРАФІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ЯК ЧАСТИНА ВІЗУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В МУЗИЦІ, с. 100–103.
- Терехович Н. ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН УКРАЇНСЬКИХ ПОШТОВИХ МАРОК XX СТ., с. 305–308.
- Філіпова Л. АНІМАЦІЙНИЙ ДИЗАЙН НА ОСНОВІ 3D ВІЗУАЛІЗАЦІЇ, c. 460–463.
- Харук І. ТРЕНДИ У ВЕБ-ДИЗАЙНІ, с. 332–335.
- Цугорка Ю. ПЕТРИКІВСЬКИЙ РОЗПИС У СУЧАСНОМУ ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 470–471.
- Яремчук Ю. СУЧАСНИЙ ДИЗАЙН: ПОЄДНАННЯ ТВОРЧОСТІ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНОСТІ, с. 513–515.
- 2024/2025
- Борик Р. СОЦІАЛЬНИЙ ВПЛИВ КОМІКСІВ У СУЧАСНІЙ КУЛЬТУРІ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АСПЕКТ, с. 887–890.
- Бортник А. ЗАСТОСУВАННЯ СТИЛЮ «ПІКСЕЛЬАРТ» У СФЕРІ ГЕЙМДИЗАЙНУ, c. 69–74.
- Ватаманюк Ю. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ДИНАМІЧНИХ 3D-АТРИБУТІВ, с. 81–85.
- Глазков Р. УКРАЇНСЬКА ТРАДИЦІЙНА СИМВОЛІКА В СУЧАСНОМУ ОДЯЗІ, с. 125–128.
- Гребенюк А. ВПЛИВ НЕГАТИВНОГО ПРОСТОРУ НА ВІЗУАЛЬНУ ЕФЕКТИВНІСТЬ У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, c. 152–156.
- Грицак Х. ОФОРТ ЯК РІЗНОВИД ГРАФІКИ, c. 163–168.
- Жупник І. ЛЯЛЬКОВА АНІМАЦІЯ, c. 244–249.
- Закальницький А. РОЛЬ ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ, c. 255–259.
- Матоліч І., Іванейко С. ЕМОЦІЙНИЙ ДИЗАЙН: ВПЛИВ ЕМОЦІЙ НА ВЗАЄМОДІЮ З ПРОДУКТОМ, с. 408–410.
- Молчанова П. КОНЦЕПТАРТ: ВІД ЗАДУМУ ДО ВІЗУАЛІЗАЦІЇ, c. 441–443.
- Рибчинська С. МОРСЬКИЙ ПЕЙЗАЖ У ЖИВОПИСІ, c. 574–577.
- Семеген К., Ковальчук А., Кузнєцова С. НАВІЩО ДИЗАЙНЕРАМ ФІЛОСОФІЯ, c. 615–619.
- Ткачук С. ТИПОГРАФІКА В МАРКЕТИНГУ, с. 719–723.