НАУКОВІ ПОШУКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
2021/2022
  1. Баб’юк В. ПАНОПТИКОН В ДИТЯЧОМУ САДКУ, с. 19–21. 
  2. Баб’юк В. ПОПАРТ ТА СУЧАСНЕ УКРАЇНСЬКЕ МИСТЕЦТВО, с. 17–18.
  3. Войтина М. ПРОБЛЕМА ВІЗУАЛЬНОГО ЗАБРУДНЕННЯ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, с. 55–57. 
  4. Громосяк У. КНИГИ, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ МОЛОДОМУ ДИЗАЙНЕРУ, с. 61–65.
  5. Драч А. ЛОГОТИП У ВІЗУАЛЬНІЙ ІДЕНТИЧНОСТІ БРЕНДУ, с. 69–73.
  6. Дрозд Н. РОЗВИТОК БАРОКО В РИМІ, с. 74–77.
  7. Ільницька Х. ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ МОУШН-ДИЗАЙНУ В КУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ, с. 99–102.
  8. Кайдаш О. АПСАЙКЛІНГ ЯК НАПРЯМ В ЕКОДИЗАЙНІ, с. 106–108.
  9. Кайдаш О. КРАФТ В ДИЗАЙНІ, с. 133–136.
  10. Насадюк Т. КОЛІР БРЕНДУ ЯК ЗАСІБ ВПЛИВУ НА ЛЮДИНУ, с. 146–150.
  11. Неспляк В. АБСТРАКТНЕ МИСТЕЦТВО: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ, с. 150–152.
  12. Міняйло А. МОНОТИПІЯ ТА ЇЇ РОЛЬ У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 212–217.
  13. Міняйло А. ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ЯК ЗАСІБ ІДЕНТИФІКАЦІЇ: ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ТА ПРИЗНАЧЕННЯ, с. 133–138.
  14. Оленяк Х. СТИЛЬ МІНІМАЛІЗМ У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 239–243.
  15. Оліградський М. ІСТОРІЯ АРТ-ДИЗАЙНУ ТА ЙОГО ПОПУЛЯРНІСТЬ СЬОГОДНІ, с. 159–161.
  16. Радзіх Т. ВСТАНОВЛЕННЯ БІОНІКИ ЯК НАУКИ, с. 173–175.
  17. Риптик Н. БРЕНД І БРЕНДИНГ: СТВОРЕННЯ І ПРОСУВАННЯ, с. 183–186.
  18. Рогужинська Н. МУРАЛИ ЯК ВИД МИСТЕЦТВА, с. 187–189.
  19. Рогужинська Н. УКРАЇНСЬКА ПИСАНКА ТА ЇЇ СИМВОЛІКА, с. 282–286.
  20. Сметанюк С. ЛИСТІВКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XX СТОЛІТТЯ, с. 315–318.
  21. Терехович Н. БЛОКНОТИ ЯК ОБ’ЄКТ ДИЗАЙНУ, с. 343–346.
  22. Терехович Н. ТИПОГРАФІКА ЯК СУЧАСНИЙ ВИД МИСТЕЦТВА, с. 218–221.
  23. Філіпова Л. КОРПОРАТИВНИЙ СТИЛЬ: ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ, с. 226–230.
2022/2023
  1. Гайван Н. ПОНЯТТЯ АЙДЕНТИКИ ТА ОСНОВНІ ПРАВИЛА ЇЇ СТВОРЕННЯ, с. 9–11.
  2. Грицак Х. ГРАФІКА, с. 96–99.
  3. Дідилівська О. ДИТЯЧА ІЛЮСТРАЦІЯ. ОСОБЛИВОСТІ ВЕРСТКИ ВИДАНЬ ДЛЯ ДІТЕЙ, с. 58–62.
  4. Дідилівська О. УКРАЇНСЬКІ МОТИВИ ТА ЕТНІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ В СУЧАСНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 109–113.
  5. Доцяк К. КОНЦЕПТ-АРТ ЯК ГАЛУЗЬ ДИЗАЙНУ, с. 124–127.
  6. Драч А. УКРАЇНСЬКИЙ ПЛАКАТ В УМОВАХ ВІЙНИ, с. 136–139.
  7. Жупник І. ЕМОЦІЙНИЙ ВПЛИВ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ НА ЛЮДИНУ, с. 27–31.
  8. Зінов’єв А. ДИЗАЙН У МИНУЛОМУ ЧАСІ, с. 32–35.
  9. Золотарчук Н., Феценець Т. МУРАЛИ В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ МИСТЕЦТВІ, с. 36–41.
  10. Іванов Д. ВИДИ ВУЛИЧНОГО МИСТЕЦТВА, с. 42–44.
  11. Іванов Д. УНІКАЛЬНІ СПОСОБИ ПЕРЕДАВАТИ ЕМОЦІЇ У ВІДЕОІГРАХ, с. 174–176.
  12. Кардаш І. ІГРОВИЙ ДИЗАЙН, с. 184–188.
  13. Кізімович Ю. УКРАЇНСЬКИЙ ДИЗАЙН НЕ МІФ, А РЕАЛЬНІСТЬ, с. 117–121.
  14. Кріль В. ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 165–168.
  15. Макалус М. НАСТІЛЬНІ ІГРИ, с. 175–178.
  16. Макалус М. ЦИФРОВЕ МИСТЕЦТВО: ІЛЮСТРАЦІЯ ПЕРСОНАЖІВ, с. 246–250.
  17. Міняйло А. ГРАФІТІ ТА ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН: ЗАСІБ ВИРАЗНОСТІ ТА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК, с. 190–194.
  18. Міняйло А. ФУТУРИЗМ ТА ЙОГО РОЛЬ В ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 269–276.
  19. Наконечний В. ДИТЯЧА КНИГА ТА ЇЇ ВІДОБРАЖЕННЯ В АНІМАЦІЙНОМУ СЕРЕДОВИЩІ, с. 290–294.
  20. Насадюк Т. NFT-МИСТЕЦТВО НОВОГО ЧАСУ. ЧИ ВАРТО ДУМАТИ ДИЗАЙНЕРАМ ПРО КРИПТОМИСТЕЦТВО, с. 298–301.
  21. Ніколаєнко К. СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У СТВОРЕННІ ЛОГОТИПА, с. 217–219.
  22. Овчар Р. АСПЕКТИ ДИЗАЙНУ У ПОЛІГРАФІЧНІЙ ПРОДУКЦІЇ, с. 224–228.
  23. Овчар Р. ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНІ ЗАСОБИ У ДИЗАЙНІ ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ, с. 70–75.
  24. Стельмах В. СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ МЕДІАДИЗАЙНУ, с. 90–93.
  25. Терехович Н. ВИКОРИСТАННЯ ЛЕТТЕРИНГУ У СУЧАСНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 94–97.
  26. Шулятицька Ю. ПОЄДНАННЯ МАТЕМАТИКИ ТА ДИЗАЙНУ, с. 374–378.
2023/2024
  1. Баб’юк В. ГРАФІЧНІ ТЕХНІКИ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ В СУЧАСНОМУ ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 24–25.
  2. Баб’юк В. ОСОБЛИВОСТІ ГРАФІЧНОЇ ТЕХНІКИ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ, с. 22–23.
  3. Баб’юк В. ПРОБЛЕМА АВТОРСЬКОГО ПРАВА ТА ПЛАГІАТУ В СФЕРІ УКРАЇНСЬКОГО ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ, с. 6–9.
  4. Багринівська В. АФІША: ТИПИ І ВИДИ, с. 10–14.
  5. Басараба В., Закальницький А. СТВОРЕННЯ КОНЦЕПТУ ДЛЯ СУВЕНІРНОЇ ПРОДУКЦІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ 3D ГРАФІКИ, с. 19–22.
  6. Бортник А. СУЧАСНА ГРАФІКА В СТВОРЕННІ ПЕРСОНАЖІВ ДО КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР, с. 15–18.
  7. Бучко І. ФЛОРИСТИКА В ДИЗАЙНІ, с. 71–72.
  8. Василькова А. ІНТЕГРАЦІЯ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ, с. 90–92.
  9. Василькова А. ІСТОРІЯ ТАТУЮВАНЬ, с. 49–51.
  10. Ватаманюк Ю. ВПЛИВ ГЕЙМДИЗАЙНУ НА ПСИХІЧНИЙ СТАН ЛЮДИНИ, с. 52–56.
  11. Ватаманюк Ю. ІНТЕГРАЦІЯ АНІМАЦІЇ В СУЧАСНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 34–38.
  12. Гладій О. ІГРОВИЙ ДИЗАЙН, с. 82–84.
  13. Глазков Р. ДИЗАЙН ЛІНІЙКИ ВЗУТТЯ НА ОСНОВІ БРЕНДУ CROCS, с. 42–46.
  14. Гоцанюк В. УКРАЇНСЬКИЙ ШРИФТ У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ ТА МИСТЕЦТВІ, с. 84–86.
  15. Гребенюк А. ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ В ПОЛІТИЧНИХ КАМПАНІЯХ, с. 50–53.
  16. Гребенюк А. ПЕРЕТИН ФІБОНАЧЧІ У МИСТЕЦТВІ ТА ДИЗАЙНІ, с. 89–90.
  17. Грицак Х. ЛІНОГРАВЮРА, с. 95–97.
  18. Грицак Х. ЛІНОГРАВЮРА В СУЧАСНІЙ ІЛЮСТРАЦІЇ, с. 146–148.
  19. Дідилівська О. ВИКОРИСТАННЯ ТЕКСТУР ТА ПРОМАЛЬОВКА ХАРАКТЕРУ ПЕРСОНАЖІВ У ЦИФРОВИХ ДИТЯЧИХ ІЛЮСТРАЦІЯХ, с. 165–167.
  20. Дідилівська О. КОЛІР ТА ІЛЮСТРАЦІЯ В РЕКЛАМІ, с. 116–118.
  21. Жупник І. АНІМАЦІЯ, с. 62–65.
  22. Іванов Д. ЗМІНА ІГРОВОЇ ІНДУСТРІЇ ВПРОДОВЖ РОКІВ, с. 139–141.
  23. Іванов Д. LEVEL-DESIGN В ІГРОВІЙ ІНДУСТРІЇ, с. 71–73.
  24. Калун А. МИСТЕЦТВО ЯК ЗАСІБ ЗЦІЛЕННЯ: РОЛЬ АРТ-ТЕРАПІЇ У ПОДОЛАННІ ВІЙСЬКОВИХ ТРАВМ, с. 210–212.
  25. Комановська А. ВИТИНАНКА ЯК ВИД ДИЗАЙНУ ТА МИСТЕЦТВА, с. 74–77.
  26. Кріль В., Борик Р. ЦИКЛ РОЗРОБКИ КОМІКСУ, с. 29–33.
  27. Кріль В. ГОЛОВНІ ТРЕНДИ 2023 РОКУ У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 172–174.
  28. Кустовська А. РОЛЬ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ У ДОСЯГНЕННІ УСПІХУ: ВПЛИВ ВІЗУАЛЬНОГО ОФОРМЛЕННЯ НА АКТИВНІСТЬ КОРИСТУВАЧІВ В МЕРЕЖЕВОМУ СЕРЕДОВИЩІ, с. 177–180.
  29. Кустовська А. ШРИФТОВЕ ОФОРМЛЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ ВІЗУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ВЕБ-ДИЗАЙНІ, с. 262–264.
  30. Макалус М. АНІМАЦІЯ І СУЧАСНІ КНИГИ, с. 298–300.
  31. Макалус М. РОЗВИТОК АНІМАЦІЇ. ЇЇ ВИДИ: РАСТРОВА ТА ВЕКТОРНА, с. 198–201.
  32. Матоліч І., Неміш О. ІННОВАЦІЇ В СУЧАСНОМУ ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 304–306.
  33. Міняйло А. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНИХ ВЕБ-САЙТІВ, с. 91–95.
  34. Міняйло А. ASCII ART І ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ В ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 208–210.
  35. Олексевич Н. МИСТЕЦТВО ФРІЛАНСУ, с. 96–99.
  36. Радзіх Т. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ: ВІД МИНУЛОГО ДО ЦИФРОВОЇ ЕРИ, с. 251–254.
  37. Рудніцький О. ЦІННИЙ ДОСВІД НАСТІЛЬНИХ РОЛЬОВИХ ІГОР, с. 262–264.
  38. Рудніцький О. ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У СФЕРІ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ. ПЕРСПЕКТИВИ І ПОТЕНЦІАЛ ВИКОРИСТАННЯ, с. 383–385.
  39. Сметанюк С. ВПЛИВ КОЛЬОРУ І ЙОГО КОМБІНАЦІЙ НА ЕМОЦІЙНЕ СПРИЙНЯТТЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ, с. 283–286.
  40. Сметанюк С. ЛОГОТИПИ ТА ГРАФІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ЯК ЧАСТИНА ВІЗУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В МУЗИЦІ, с. 100–103.
  41. Терехович Н. ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН УКРАЇНСЬКИХ ПОШТОВИХ МАРОК XX СТ., с. 305–308.
  42. Філіпова Л. АНІМАЦІЙНИЙ ДИЗАЙН НА ОСНОВІ 3D ВІЗУАЛІЗАЦІЇ, c. 460–463.
  43. Харук І. ТРЕНДИ У ВЕБ-ДИЗАЙНІ, с. 332–335.
  44. Цугорка Ю. ПЕТРИКІВСЬКИЙ РОЗПИС У СУЧАСНОМУ ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, с. 470–471.
  45. Яремчук Ю. СУЧАСНИЙ ДИЗАЙН: ПОЄДНАННЯ ТВОРЧОСТІ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНОСТІ, с. 513–515.
2024/2025
  1. Борик Р. СОЦІАЛЬНИЙ ВПЛИВ КОМІКСІВ У СУЧАСНІЙ КУЛЬТУРІ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АСПЕКТ, с. 887–890.
  2. Бортник А. ЗАСТОСУВАННЯ СТИЛЮ «ПІКСЕЛЬАРТ» У СФЕРІ ГЕЙМДИЗАЙНУ, c. 69–74.
  3. Ватаманюк Ю. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ДИНАМІЧНИХ 3D-АТРИБУТІВ, с. 81–85.
  4. Глазков Р. УКРАЇНСЬКА ТРАДИЦІЙНА СИМВОЛІКА В СУЧАСНОМУ ОДЯЗІ, с. 125–128.
  5. Гребенюк А. ВПЛИВ НЕГАТИВНОГО ПРОСТОРУ НА ВІЗУАЛЬНУ ЕФЕКТИВНІСТЬ У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ, c. 152–156.
  6. Грицак Х. ОФОРТ ЯК РІЗНОВИД ГРАФІКИ, c. 163–168.
  7. Жупник І. ЛЯЛЬКОВА АНІМАЦІЯ, c. 244–249.
  8. Закальницький А. РОЛЬ ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ, c. 255–259.
  9. Матоліч І., Іванейко С. ЕМОЦІЙНИЙ ДИЗАЙН: ВПЛИВ ЕМОЦІЙ НА ВЗАЄМОДІЮ З ПРОДУКТОМ, с. 408–410.
  10. Молчанова П. КОНЦЕПТАРТ: ВІД ЗАДУМУ ДО ВІЗУАЛІЗАЦІЇ, c. 441–443.
  11. Рибчинська С. МОРСЬКИЙ ПЕЙЗАЖ У ЖИВОПИСІ, c. 574–577.
  12. Семеген К., Ковальчук А., Кузнєцова С. НАВІЩО ДИЗАЙНЕРАМ ФІЛОСОФІЯ, c. 615–619.
  13. Ткачук С. ТИПОГРАФІКА В МАРКЕТИНГУ, с. 719–723.

 

Дізнатися більше