3 грудня в Університеті Короля Данила відбувся тренінг для вчителів у межах програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
Заняття на тему «Психологія інклюзивної освіти: ефективні методи, стратегії та інструменти для роботи вчителів чи викладачів» провели викладачка кафедри психології Ірина Пальчак-Барган та асисентка кафедри Оксана Олійник.
Під час лекції учасники ознайомилися з міжнародними стандартами і ключовими принципами інклюзивної освіти.
Спікери окремо акцентували на перевагах інклюзивного навчання над індивідуальною формою. Педагоги взяли участь в інтерактивній вправі, під час якої могли відчути, як у навчальному процесі почувається дитина з особливими освітніми потребами.
«Сьогодні питання безбар’єрності та інклюзивності є особливо важливим. Навчання дітей з особливими освітніми потребами у звичайних класах уможливлює кращу соціалізацію та формує в суспільстві здатність приймати іншість як цінність», – зазначає викладачка кафедри психології Ірина Пальчак.
По завершенню учасники отримали сертифікат про підвищення кваліфікації, який відповідає вимогам Міністерства освіти і науки України.
