PR-rally «Брендинг у дії: реклама, маркетинг, комунікації» в УКД
25 October 2025 10:10
PR-rally «Брендинг у дії: реклама, маркетинг, комунікації» в УКД

24 жовтня Університет Короля Данила  організував масштабну подію – PR-rally «Брендинг у дії: реклама, маркетинг, комунікації». На захід, щоб послухати фахівців із маркетингу, PR та комунікацій із провідних компаній України, завітали понад двісті учасників. 

Форум об’єднав представників бізнесу, менеджерів із маркетингу, PR та креативних індустрій, журналістів, комунікаційників, викладачів і студентів з Івано-Франківська, Тернополя, Чернівців, Львова та Києва.

Комунікаційниця Людмила Долгоновська розповіла про персональний брендинг на прикладі побудови іміджу Головнокомандувача ЗСУ. У 2021-2023 роках вона була радницею зі стратегічних комунікацій та поділилася тонкощами окремих медійних кампаній того періоду. 

Chief Communications Officer 1+1 media Яна Ляхович  та керівник напряму антикризових комунікацій в 1+1 media Роман Стельмах говорили про комунікації в нову еру. Йшлося, зокрема, про те, як змінюється TOV брендів і як не втратити довіру в умовах турбулентності. Спікери акцентували на динамічній реакції медіа залежно від поточної ситуації в державі.

Серед доповідачів також Євгеній Навроцький — креатор команди Kreat, дипломований маркетолог, тіктокер. Він розповів про TikTok і зміну глобального підходу до маркетингу. 
Соломія Буй, керівниця PR і комунікацій українського національного центру воєнної травми Superhumans Center, на прикладі українського кейсу Superhumans ділилася, як зробити так, щоб благодійність закохувала.
Юлія Венцковська, стратегічна радниця з просування в LinkedIn, лідогенерації та масштабування бізнесу за кордоном, розповіла про лайфхаки з пошуку потрібних контактів у LinkedIn.
Дмитро Мошаров, Managing Director OMD Media Direction Ukraine, член журі Effie Awards 2025, прочитав лекцію «Брендинг у добу ШІ: технології, довіра і нова роль маркетолога».

Крім того, у межах PR-rally відбулася дискусійна панель «Тренди розвитку брендів у соцмережах», у якій узяли участь маркетологиня, співзасновниця Palatka agency Софія Лашків, креатори Kreat Євгеній Навроцький і Максим Смаровоз, інфлюенс-маркетологиня, засновниця Teza.space Яна Куцик. 

Раніше PR-Rally в УКД організовували щорічно, але на початку пандемії коронавірусу зробили вимушену паузу. Відновили проведення події аж на четвертому році повномасштабної війни. Відповідно і ключові теми стосувалися формування брендів у сучасних реаліях та реагування на кризові ситуації. 

«Цінність заходу в тому, що ми на реальних практичних кейсах аналізуємо брендинг. Зараз кожна організація потребує певних підходів для роботи з брендом і контентом. Не менш важлива тема – штучний інтелект і механізми роботи з ним, - розповідає завідувачка кафедри журналістики, реклами та зв’язків із громадськістю УКД Інна Варварук Данилюк. – Ми даємо можливість студентам узяти участь в обговоренні реальних практик, щоб допомогти їм обрати ту сферу, у якій вони будуть надалі себе розвивати». 

«Ми запросили найкращих практиків зі сфери комунікацій, маркетингу та PR, аби створити платформу для обговорення і професійного зростання молоді. Теоретична база важлива, і наші викладачі щодня діляться своїми знаннями зі студентами. Однак важливо, щоб навчання було орієнтованим на практику, саме тому ми організовуємо заходи за участі висококласних фахівців, які показують успішні кейси, що реально працюють», – стверджує ректор Університету Короля Данила Мирослав Луцький.

Категорія
Дізнатися більше