Серед медійної, рекламної та PR проблематики студенти представили різноаспектні дослідження з візуальних комунікацій, радіовиробництва й подкастів, онлайн-медіа, медіаграмотності, застосування AI у журналістиці, рекламних комунікаціях тощо.
«Надзвичайно цікаво було ознайомитися з результатами досліджень, проєктів, які озвучили та візуалізували студенти-журналісти, а також взяти активну участь у їх обговоренні. Таке враження, наче побував на фаховому тренінгу з сучасних інновацій у медійній сфері», — підсумував голова екзаменаційної комісії, відповідальний редактор телерадіокомпанії «Вежа», радіоведучий Ігор Хименець.
Водночас бакалавранти розповіли, що навчання в Університеті Короля Данила уможливило професійні та особистісні інсайти. Так, ділиться думками опісля захисту наукової розвідки про еволюцію воєнної журналістики в Україні Віталія Сокольська: «Моя перша освіта була математична, і я не уявляла, що зможу реалізувати себе в креативній сфері. Але навчання в Університеті Короля Данила за освітньою програмою «Реклама та PR» усе змінило. Завдяки викладачам-практикам і науковому керівникові, які довіряли й просто підтримували, я навчилася працювати з натхненням та вірою в себе. Завдяки цьому я веду книжковий блог і впевнено розвиваюсь у справі, яку справді люблю. Усього можна навчитися — головне спробувати».
Про навики, які здобула під час навчання та написання бакалаврської роботи щодо проблеми рекламних інструментів в Instagram для крафтового бізнесу, розповідає Дарина Запісоцька: «Університет Короля Данила став простором, у якому формувалося моє світобачення, місцем, де кожна лекція, розмова і навіть мовчання мали значення. Ми навчилися мислити, сумніватися, шукати відповіді й не боятися запитань. Щиро вдячна за цей шлях».
Про цінності викладачів, із якими працював чотири роки, говорить автор бакалаврської роботи про тренди музичної журналістики Руслан Княгніцький: «Звісно, за період навчання було багато цікавого, що вплинуло на мій розвиток як студента та особистості, але найбільше запам'яталося те, як мій подкаст показували на Дні відкритих дверей для вступників. Опісля цього я зрозумів, що кафедра журналістики, реклами та зв'язків з громадськістю УКД не тільки дає знання, а й справді цінує роботу студентів».
Захистивши кваліфікаційну роботу про культуру скасування в медіа російських наративів, Олександра Сухарник залишила особливий відгук: «Я вирішила, незважаючи на боротьбу з раком, здобути ступінь бакалавра. І маю сказати, що свій шлях я долала не сама: протягом навчання мене підтримували команда університету, викладачі та одногрупники, завдяки яким збулася моя мрія про здобуття вищої освіти. Окрім цього, я отримала унікальний досвід, який допоможе мені продовжувати розвиватися у сфері журналістики».