Другокурсниці спеціальності «Журналістика» успішно захистили курсові роботи на тематику «Реклама та PR». Так, серед досліджень — рекламна стратегія мережі АЗК «ОККО», маніпулятивний інструментарій у рекламі, особливості публічного виступу, реклама у пресі тощо.
Як зазначає наукова керівниця, доцентка кафедри журналістики, реклами та зв'язків з громадськістю УКД Віра Качмар, це перші спроби здобувачів у науковому аспекті осмислити проблематику.
«Очікуємо, що студенти продовжуватимуть здійснювати дослідження з проблем, порушених у курсових роботах, — зазначає викладачка кафедри журналістики, реклами та зв'язків з громадськістю УКД Христина Кухарук. — Сучасний світ диктує нові правила комунікацій: чесність, креативність та розуміння аудиторії. Ці критерії домінують. Правильний підхід до реклами та PR може не тільки збільшити продажі чи охоплення, але й сформувати потужну спільноту навколо бренду чи ідей».