1 травня Університет Короля Данила презентував ОП «Диджитал-маркетинг». Уже цього навчального року абітурієнти можуть почати здобувати фахові знання від нових викладачів-практиків на освітньому рівні бакалавра, що є продовженням напрямку «Маркетинг» Фахового коледжу УКД.
«На сьогодні традиційний маркетинг дуже трансформувався. Ми живемо в епоху цифрових технологій, де канали комунікацій перемістилися в соціальні мережі, онлайн-платформи, додатки та застосунки з використанням ШІ. Відповідно наші бізнес-партнери потребують динамічного спеціаліста, який готовий адаптуватися до гнучкого цифрового середовища. Студенти, які будуть навчатися за цією програмою, опанують інструменти SEO, SMM, Google-аналітику, Google Ads та різні аналітичні інструменти, які дозволять їм бути конкурентоспроможними в зовнішньому середовищі», – відзначив координатор ОП «Диджитал-маркетинг», доцент кафедри управління та адміністрування, кандидат економічних наук Тарас Воробець.