Сьогодні в Університеті Короля Данила відбулася лекція з брендингу, спікером якої став Арам Сімонян — стратегічний директор, який вже понад 8 років «продає» ідеї великим брендам: від Uklon, «Сільпо» та Goodwine до robota.ua та INTERTOP.
Йшлося про підходи брендів до пошуку нестандартних методик, нових ідей і територій та виняткові кейси, які повпливали на світ маркетингу.
У рамках заходу лектор розкрив дві теми: «Чому ідея важливіша за гроші: як бізнесам використовувати силу брендів» і «Бренди, які змінили світ маркетингу: чому в них навчитися?».
«Бренд та його позиціонування на ринку посідає найважливіше місце. Звернення до емоцій та почуттів покупця – це ключ, адже покупці мають самостійно виявляти бажання купити той чи той продукт. Ідеться передусім про цінності, закладені в продукті та відповідно бренді: вони повинні бути близькими потенційному клієнтові», – зазначив Арам Сімонян.