Сьогодні в Університеті Короля Данила відбувся воркшоп із тренеркою, ексжурналісткою «Крим.Реалії» і «Детектор медіа», маркетологинею, креативною ексдиректоркою SODA Creative & Digital Галею Танай.
Сьогодні Галя Танай - Chief Operating Officer громадської організації Lviv Media Forum, а серед її нинішніх клієнтів - Київська школа девелопменту, юридична компанія Miller, Pro Bono Club.
Презентувала тренерку виконувачка обовʼязків завідувача кафедри журналістики, реклами та звʼязків із громадськістю Христина Кухарук, зазначивши, що зустрічі, які організовує УКД, важливі для студентів не лише в аспекті майбутньої професійної діяльності, а також для усіх, хто цікавиться маркетингом.
Під час воркшопу йшлося про те, як відрізнити добре зроблений tone of voice бренду від неякісного, учасники проаналізували, що таке лінгвістичний портрет бренду і як його сформувати, дізналися, як зробити мовне дослідження аудиторії і клієнта та як працювати зі сленгом, діалектизмами і новотворами, тренувалися розробляти tone of voice для брендів і навчилися формувати мануали, які переживуть зміну команди. Галя Танай зізнається, що її професійна пристрасть — «контрабандувати» мистецьке і високе в масове і приземлене.
На запитання студентів про те, які б тематичні книги Галина Танай запропонувала б, щоб розуміти механізми розвитку бренду та усі його складники, тренерка згадала Байрона Шарпа «Як зростають бренди: чого не знають маркетологи», літературознавчий словник-довідник та книгу Ернста Інгмара Бергмана «Довірливі розмови».