Воркшоп з Галею Танай
Mon, 04/15/2024 - 11:04
Воркшоп з Галею Танай

«Зроби так, щоб бренд заговорив. Як розробити tone of voice, який переживе есемемника і маркетолога» - тема воркшопу, який 23 квітня о 12:00 відбудеться в Університеті Короля Данила.

Тренерка - Галя Танай - ексжурналістка (співпрацювала з «Крим.Реалії» і «Детектор медіа»), маркетологиня, креативна ексдиректорка SODA Creative & Digital. Серед нинішніх клієнтів — Київська школа девелопменту, юридична компанія Miller, Pro Bono Club. Нині - Chief Operating Officer громадської організації Lviv Media Forum. Професійна пристрасть — «контрабандувати» мистецьке і високе в масове і приземлене.

Під час зустрічі відповімо на запитання про те, як відрізнити добре зроблений tone of voice бренду від неякісного, проаналізуємо, що таке лінгвістичний портрет бренду і як його сформувати, дізнаємося, як зробити мовне дослідження своєї аудиторії і клієнта та як працювати зі сленгом, діалектизмами і новотворами, потренуємося розробляти tone of voice для брендів і навчимося формувати мануали, які переживуть зміну команди.

Воркшоп передбачає роботу в групах.

-
Дізнатися більше