Формування особистого бренду, важливість українськомовного контенту та вплив соціальних мереж на формування суспільної думки - про це сьогодні йшлося під час зустрічі із власником мережі доставки їжі «Оце так» - інстаблогером та ютубером Ігорем Пустовітом.
У ході неформального спілкування зі студентами Ігор розповів про особистий та професійний шлях, перші кроки в медіасфері та події, які сформували його як медійну особистість. Інфлюенсер поділився думками про те, як правильно формувати свій інтернет-профіль, залучати авдиторію, шукати свою нішу та чому важливо розвивати україномовний контент. Акцентував також і на тому, як вдалося залучити своє онлайн-середовище до власного офлайн-бізнесу в гастрономічній сфері. Блогер поділився власними кейсами, які використовував, аби сформувати бізнес-впізнаваність, й підкреслив важливість сприйняття власної авдиторії.
«Ми живемо у цифровому світі, де соціальні мережі стають силою, яка формує, контролює та диктує тренди й створює бізнес-середовище. Тому, коли у тебе є певна авдиторія, ти розумієш, що можеш використовувати її та монетизувати. Підписники не лише окреслюють твій професійний шлях, але й стають найціннішим ресурсом, який слід розвивати, щоб побудувати сильний особистий бренд та стійкий бізнес», - розповів Ігор Пустовіт.